Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Toröbilder 091007

  • nagelfar

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 19:32

    nåra till…

  • nagelfar

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 19:36

    …nåra till…

  • nagelfar

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 19:39

    …mer..

  • nagelfar

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 19:40

    och den sista

  • fj69

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 19:41

    Bra jobbat Johan, men fick du inget seglat själv….?

    Svar till bekymrad västkustbo..

    F

  • nagelfar

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:00

    Jorå, klev i straxt efter fem och tog några snabba svängar. Ibland får man offra lite seglingstid. Jag filmade också med Filips videokamera så där finns det förhoppningsvis lite material till en schysst film.
    /johan

  • henryk

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:08

    Några bilder till… tidigare på dagen, kom vid 1, då blåste det 5m kanske, efter nån halvtimme kom det lite vind, många gick ut, själv fegade jag ur, njöt lite av sol och vågor, och drog tillbaks till stan och visade mig på kontoret… ser ut som det kom lite mer vind senare…

  • nagelfar

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:14
    henryk;581992 wrote:
    Några bilder till… tidigare på dagen, kom vid 1, då blåste det 5m kanske, efter nån halvtimme kom det lite vind, många gick ut, själv fegade jag ur, njöt lite av sol och vågor, och drog tillbaks till stan och visade mig på kontoret… ser ut som det kom lite mer vind senare…

    Ja det blev riktigt bra. 5.4 och freewaven hade funkat perfekt. Martin tappade grejorna och de tog naturligtvis sikte på sten så maststrumpan är nästan helt väck. Sen gick det åt nån mast och ett par fenor.
    /johan

  • henryk

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:27

    5,0 och goja da? Mitt jula-skärp sitter i overallen, så det du hittade på kusten har du snott av nån annan – lägg ut på upphittat 🙂

  • nagelfar

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:31
    henryk;582005 wrote:
    5,0 och goja da? Mitt jula-skärp sitter i overallen, så det du hittade på kusten har du snott av nån annan – lägg ut på upphittat 🙂

    visst, återfås mot beskrivning, kan vara Martins också. 5.0 och goya var perfekt.
    /johan

  • marangen

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 21:03

    Shit snubben med Ezzysegel och blå störtkruka verkar vara värsta surfproffset. Han både freerajdar och käkar sten i brytet…:) Najs dag och soft på beachen!

  • el_freddan

    Medlem
    8 oktober, 2009 vid 07:53

    Tjena..blev det några kitebilder…frågar jag ödmjukt….

    henryk;582005 wrote:
    5,0 och goja da? Mitt jula-skärp sitter i overallen, så det du hittade på kusten har du snott av nån annan – lägg ut på upphittat 🙂
  • henryk

    Medlem
    8 oktober, 2009 vid 16:22
    El_freddan;582059 wrote:
    Tjena..blev det några kitebilder…frågar jag ödmjukt….

    Hej, ingen kitare på mina bilder tyvärr…
    /henryk

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Toröbilder 091007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.