Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trumpeten, frågesport från SA

  • Trumpeten, frågesport från SA

    Publicerad av virena på 3 mars, 2009 vid 11:15

    1. Melvyn undrar om han kan använda bilden “jag vill landa min kite” för sin kiteskola airforce i england?
    2. Var är vi?
    3. Vilken Camping?
    4. Vem är uteliggare 1?
    5. Vem är uteliggare 2?
    6-9 Vilken kitespot?

    10. slutligen är du avundsjuk?

    PS kommer du med till brasilien nästa år får du passa dig för mr Mevlvyn, han har lärt sig mycket passande portugisiska för laraja:smile:…

    jonaish svarade 15 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • trumpeten

    Medlem
    3 mars, 2009 vid 11:59
    Virena;533196 wrote:
    1. Melvyn undrar om han kan använda bilden “jag vill landa min kite” för sin kiteskola airforce i england?
    2. Var är vi?
    3. Vilken Camping?
    4. Vem är uteliggare 1?
    5. Vem är uteliggare 2?
    6-9 Vilken kitespot?

    10. slutligen är du avundsjuk?

    PS kommer du med till brasilien nästa år får du passa dig för mr Mevlvyn, han har lärt sig mycket passande portugisiska för laraja:smile:…

    1. Nej
    2. Vid några stenar ganska nära sydpolen
    3. En camping med en gammal sydafrikan som inte vill blir störd av fest mitt i natten när han ska nuppa på frugan.
    4. En riktigt risig tattare
    5. En ännu risigare tattare
    6-9. 4 timmar från kapstaden ligger den. Jäkligt skön åkning här.
    Fina bilder

    10. De är rätt lugnt med jellesin. Jag går i skola i Perth, det tar 12 min att åka till woddies och jag kom precis hem därifrån…annars allt bra ella?

    Det jag saknar mest är ju dig, Melvin, Bruce och alla där nere. Nädu inge Brazil för mig på några år =/ Jag är stuck här

  • trumpeten

    Medlem
    3 mars, 2009 vid 12:02

    Rent59.com.za hahahaha

  • virena

    Medlem
    3 mars, 2009 vid 13:01

    @Trumpeten 533205 wrote:

    1. Nej
    2. Vid några stenar ganska nära sydpolen
    3. En camping med en gammal sydafrikan som inte vill blir störd av fest mitt i natten när han ska nuppa på frugan.
    4. En riktigt risig tattare
    5. En ännu risigare tattare
    6-9. 4 timmar från kapstaden ligger den. Jäkligt skön åkning här.
    Fina bilder

    10. De är rätt lugnt med jellesin. Jag går i skola i Perth, det tar 12 min att åka till woddies och jag kom precis hem därifrån…annars allt bra ella?

    Det jag saknar mest är ju dig, Melvin, Bruce och alla där nere. Nädu inge Brazil för mig på några år =/ Jag är stuck här

    Fasen, inte viste jag att du var så bra på frågesport. Kommer ringa dig nästa gång jag behöver hjälp:wink:.

    Du har helt rätt med bilhyrningen. Vi hade dock lite problem på vår lilla roadtrip. Först på ditvägen körde vi på en porcupine, de e rätt söta levande, men de är mindre söta när de sitter in i plåten i bilen och punkterar ena däcket. När vi skulle köra hem tog vi självklart den ensliga dirtroaden och lyckades punktera nästa däck. Men med lite tur fick vi låna ett superstort däck från en förbipasserande så vi kunde ta oss tillbaka till witsands.

    Kul det låter med osteopatutbildning eller vad det var. Vi kanske kommer och hälsar på om några år:wink:

  • trumpeten

    Medlem
    3 mars, 2009 vid 13:25

    Mycket punkteringar, skönt att ni kom fram.

    Vad är Ostepat, kvacksalvare ska jag bli!

    Ni är så välkomna ner, skrattar bara jag tänker på Melvin.

    Är det nå drag på doodles det här året?

    Vad har du satt för nya trix?

  • virena

    Medlem
    3 mars, 2009 vid 13:36

    @Trumpeten 533218 wrote:

    Mycket punkteringar, skönt att ni kom fram.

    Vad är Ostepat, kvacksalvare ska jag bli!

    Ni är så välkomna ner, skrattar bara jag tänker på Melvin.

    Är det nå drag på doodles det här året?

    Vad har du satt för nya trix?

    Ja, han är sjukt kul. Vi bora alla tillsammans i en lägenhet, han, jag, Willian, Nicki och Leon. Doodels rockar på som vanligt.

    Blir inte så mkt nya trix här tyvärr. Får ju anstränga mig för att ens orka hålla kvar bomen i de uh kiteloparna här. Det är sjukt tryck, vet inte om det är mina nya kites eller vinden här;) Lite både och tror jag. Kanske heller inte bore köra en 7a när ruggby mästaren Andres är ute på en 8a.

    Vi saknar dig här också:smile:

  • sourra

    Medlem
    3 mars, 2009 vid 18:52

    Uteliggare 1 ser ut som Hugge. Du verkar ha det sjukt bra Virre, när kommer du hem och klättrar och lider i kylan? Domen har fått en ny fet boulderdel med 5 meter höga överhängsväggar med tak och grejer.

  • virena

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 19:17

    @sourra 533279 wrote:

    Uteliggare 1 ser ut som Hugge. Du verkar ha det sjukt bra Virre, när kommer du hem och klättrar och lider i kylan? Domen har fått en ny fet boulderdel med 5 meter höga överhängsväggar med tak och grejer.

    Du har alldeles rätt Sourra, Livet är som man förtjänar vettu:smile:
    Hugge är det däremot inte, det är mr Melvyn.

    Fasen du anar inte hur klättersugen jag är. Jag som befinner mig i klätterparadislandet och kommer förmodligen inte att få klättra en meter här. Får ta igen det hela när jag kommer hem. Fasen kommer ju att ha varit utan klättring då sedan augusti. Det är alldeles för länge.

    Vi ses snart på vattnet eller väggarna:)

  • jonaish

    Medlem
    4 mars, 2009 vid 21:06

    FAQ

    #1. Bilder på damer som postas på steffo, skall alltid kunna gå att få i hög upplöst format. 1600 x 1200.

    Tyvärr, sånna är reglerna! 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trumpeten, frågesport från SA

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.