Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Turkish Airlines till Kapstaden

  • styret

    Medlem
    15 september, 2008 vid 18:42

    @andreas h 499964 wrote:

    Desværre arbejder Virgin ikke længere sammen med SAS men med British Airways. Altså kan man ikke få surfgrej med fra Kbh til SA over London via den forbindelse:-(.

    bummer.

  • sinclair

    Medlem
    15 september, 2008 vid 19:33

    @El_Duderino 499850 wrote:

    Ja, jag läste det i någon gammal tråd. Jag skrev i första mailet att utrustningen har en ungefärlig längd på 2,5 meter utan att dom anmärkte. Men snubben jag mailat med verkar inte så stabil alltså, har nog ingen riktig koll egentligen!

    Handen är nästan bra, nästa gång det blåser är jag på igen

    Runkat för mkt?

  • surfslusken

    Medlem
    15 september, 2008 vid 19:41

    @Sinclair 500033 wrote:

    Runkat för mkt?

    De e nåt man inte KAN göra för mkt!! O inte får man håriga händer heller, jag om nån borde veta!

    Hmmm…men synen e ju iofs inte va den har varit, men de kan ju bero på en massa saker.

    O skulle man nu ronka så händerna blöder o man får dra ihop dom me nåra styngn så är de bara SUNT, oavsett va folk säger.

  • el_duderino

    Medlem
    15 september, 2008 vid 20:22

    @SUPEREXTREM 499913 wrote:

    Ahh men va fan har du råkat ut för nu, fångat en kaststjärna eller?
    /MW

    Skanör va så jävla bra senast så jag va tvungen att snitta mig i handen för att se så jag inte drömde!

  • el_duderino

    Medlem
    15 september, 2008 vid 20:53

    Hur funkar det om man bokar två separata resor, dvs en köpenhamn – london och en london -kapstaden, och därmed måste hämta ut sitt bagage och checka in det igen.. Måste man ta sig genom massa säkerhetskontroller med alla grejer etc… vad innebär det rent praktiskt och logistiskt?

  • andreas-h

    Medlem
    16 september, 2008 vid 15:53

    @El_Duderino 500076 wrote:

    Hur funkar det om man bokar två separata resor, dvs en köpenhamn – london och en london -kapstaden, och därmed måste hämta ut sitt bagage och checka in det igen.. Måste man ta sig genom massa säkerhetskontroller med alla grejer etc… vad innebär det rent praktiskt och logistiskt?

    Hvis din bagage er forsinket er du på den. Sidste gang jeg rejste m BA til SA fra københavn ( all the way) kom sejlene dagen efter og boardet den følgende dag.
    Lidt upraktisk hvis du forventer en anden flyafgang samme dag…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Turkish Airlines till Kapstaden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.