Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppdatering av www.S-65.se

  • lars_k

    Medlem
    21 januari, 2012 vid 14:57

    Mkt najs. Grym bakåt! Ha det gött i SA!

  • s66

    Medlem
    21 januari, 2012 vid 17:22

    bra laddat bruschan!! Jag kommer om nån vecka o hänger sessions i Biggan 🙂
    Håll ställningarna precis som du gör! Men du stavar fortfarande som de blinda slåss!

    Varning: Nu kommer dom nog flytta din länk om din uppdatering, tramsigt men sant! Min flyttades förra gången till något sidoforum som ingen jävel läser. Folk kan sitta o skriva milslånga trådar och indirekt marknadsföra sina både matematikuppsatser såsom importbolag och shoppar…ingen nämnd o ingen glömd. Vill man visa lite feta bilder från sin surfresa så åker man väck eller blir flyttad. Fattigt!
    Handlar väl knappast om ngn aktiv typ av marknadsföring iaf att blogga några rader.

    / Andreas

  • nachoman

    Medlem
    21 januari, 2012 vid 17:39

    Sweet! Där kunde man vart om någon vecka som tänkt, men vafan, jag e inte bitter!

  • tws

    Medlem
    23 januari, 2012 vid 19:50

    Ja, nå har Norwaii hatt Cape verde, Jaws og SA i hele vinter men jeg misunner deg varmen. Mitt bolag tjener ju for faen ingen penger enda så det må bli neste år. Go big mr Oleandersson. (Gjør du jo allerede.)

  • tws

    Medlem
    23 januari, 2012 vid 19:52

    Ggggahahahost. Helveteeee nå fikk jeg lyst på de nye Gaastra seilene. IQ eller Manic?

  • surfslusken

    Medlem
    23 januari, 2012 vid 20:39
    tws;680249 wrote:
    Ggggahahahost. Helveteeee nå fikk jeg lyst på de nye Gaastra seilene. IQ eller Manic?

    Inte för att de du försöker få fram lär låta de minsta vettigare. Men eftersom du helt uppenbart inte behärskar svenska så kan du väl iaf hålla dej till norskan, och kanske dra ner en aning på lim sniffandet.

  • svenne

    Medlem
    24 januari, 2012 vid 00:49

    Fan Slusken, där är du ju!

  • olandersson

    Medlem
    18 februari, 2012 vid 11:09

    http://www.s-65.se

    Så nu har man kommit hem igen efter en kanonperiod i Sydafrika, mycket segling och mycket familj, underbart. Nu ser man fram emot vår och en förhoppningsvis blåsig säsong här hemma.

    Ett par fina bilder på slusken me som stortrivs med sin nya filkkvän.

  • emilvikingstrand

    Medlem
    19 februari, 2012 vid 09:30

    snygga bilder!

  • poppo

    Medlem
    23 februari, 2012 vid 17:12

    snyggt henke!
    å välkommen hem till blasket…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppdatering av www.S-65.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.