Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing uppvisning i Borstahusen landskrona på torsdag

  • uppvisning i Borstahusen landskrona på torsdag

    Publicerad av lasurf på 28 juli, 2006 vid 10:33

    Kom och visa upp kitesurfing för allmänheten
    vi ska ha en uppvisning i samband med nordic week en stor segeltävling
    alla är välkommna
    hade varit kul om vi blir ett bra gäng
    kl 11.00 samling i borstahusen landskrona
    ring för mer info 070 66 595 71 eller 0418 14109
    mvh Anders

    magnus78 svarade 17 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • magnus78

    Medlem
    28 juli, 2006 vid 13:30

    För något år sedan var det en “action” helg i landskrona. Klubbar visade upp vindsurfing, kitesurfing mm. Själv ställde jag upp genom Råå vattenskidklubb och körde båt hela dagen. Någon som vet varför detta arrangemang inte blev en tradition? Vem var ansvarig för det?

    /Magnus

  • larssa

    Medlem
    29 juli, 2006 vid 14:37

    Vad säger du om lite wakeboard nån dag Magnus?

  • magnus78

    Medlem
    29 juli, 2006 vid 15:58

    Tja Larssa!

    Jag tänkte inte åka i år pga lite dispyter i klubben som ligger och gror. Har dock snackat med Ordf. Richard och vi har kommit överrens om lite förändringar till nästa år som kanske passar mig bättre. Men som jag sagt till dig hänger jag gärna med ner och introduCerar dig i klubben och ser till att du kommer iväg och får åka lite. Vi får se hur värdet blir nästa vecka och så hörs vi av därefter.

    Ta det nu lugnt på festivalen ikväll. Markus såg inte så nykter ut när han jagade sin “blind date” igår på Sundstorget. hehe

    /Magnus

  • marcel_101

    Medlem
    29 juli, 2006 vid 16:27

    helgen då tar man uppehåll från den sunda livstilen kiting och börjar knarka o supa skallen i småbitar istället, mig kan man se i närmsta gatuhörn avtuppad och våldtagen

    ps jag vill fan me ut o waka =)

  • hbgkitare

    Medlem
    31 juli, 2006 vid 07:12

    Hallå Mange!
    Jag var inte så onykter, man ser ut så där när man är kå.. förlåt jag menar kär!

    //Marcus

  • magnus78

    Medlem
    31 juli, 2006 vid 07:34

    Hehe, sant. Inte lätt för mig att se skillnad på om du var kå* eller förresten kär och onykter. Hittade du henne då?

    /Magnus

  • hbgkitare

    Medlem
    31 juli, 2006 vid 12:48
    magnus78 wrote:
    Hehe, sant. Inte lätt för mig att se skillnad på om du var kå* eller förresten kär och onykter. Hittade du henne då?

    /Magnus

    Klart jag hittade henne och hon var mycket trevlig och snygg!
    Skall träffa henne igen en vindstilla dag!

    //Marcus
    🙂

  • magnus78

    Medlem
    31 juli, 2006 vid 16:06

    Nice!

    Lycka till då!

    /M

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing uppvisning i Borstahusen landskrona på torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.