Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad blir det för surf-pryl i julklapp?

  • surf_matz

    Medlem
    20 december, 2005 vid 06:33

    Kära Tomten,
    Jag skulle vilja ha ett Combat segel 4,2 och ett 5,0 och ett 5,6. Nu vill jag inte vara för kräsen och girig häller, men även en passande kolfiber bom och några små fina “skinny” master oxå.

    Sedan Tomten, om dina Nissar inte har allt för mkt att göra, skulle jag även vilja ha en ny hängsele, den där nya DVD:n och så den där ………..

    😀 😀 😀

  • jeppo_f

    Medlem
    21 december, 2005 vid 10:07
    Knatte wrote:
    Kanske inte en klockren surfpryl smile.gif
    Men kommer att användas ihop med surf…
    Ett Canon EOS 350D kit, är beställt nu grin.gif
    Fasen vad gött med en riktig kamera, Knatte. Vad tänkte du köra för objektiv för att plåta surfing?

    Själv ska jag bjuda mig själv på 3 ezzy rdm-master och två kolförlängare. Klockrent!

    /jeppo

  • Knatte

    Gäst
    21 december, 2005 vid 11:28

    Det kan väl bli mitt gamla Tokina SD 400 mm F5.6 som kommer till användning igen. Eller varför inte mitt 100-300 mm??
    Vi får se. Tror Kameran kommer idag:D

  • spike

    Medlem
    22 december, 2005 vid 11:18

    Japp, filmen är redan fixad, grym rulle som rekommenderas. Sedan blev det en 2-års pren på Boards, då fick man en film till att trycka in i DVD:n, julhelgen är räddad.

  • surferboy_criss

    Medlem
    22 december, 2005 vid 12:43

    Pengar till en surfresa !!! Isla margarita

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad blir det för surf-pryl i julklapp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.