Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad tycker alla ni…

  • viggen

    Medlem
    17 juli, 2001 vid 07:20

    deviatorn finns i Landskrona till svindyrt pris….

    Tomas

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juli, 2001 vid 07:36

    Hej priset på deviatorn är fel 399 kr koster den.
    Landskrona Surfshop
    Anders 0418 14109 070 9926972

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juli, 2001 vid 09:24

    Såg en i söndags med en deviator som kom in med en totalkvaddad nosen!! Så den funkar inte alla gånger, för mig så har den fungerat bra men jag litar inte helt på den.
    /J

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juli, 2001 vid 11:41

    Vill du garanterat ha nosen hel måste du Skaffa el. tillverka ett jäkla rejält bom-och mast(!)-skydd el. ev. bygga på nosen med ngn slags mjuk-plast/gummi. Slakta ditt gamla liggunderlag och limma fast….

  • raz

    Medlem
    18 juli, 2001 vid 12:28

    Det var nog min nos du såg om det var i Lomma. Se attachment för bild. Med Deviatorn borde inte masten kunnat träffa nosen där den gjorde, det var dock ett rejält kastfall. Väger uppemot dom hundra och flög som en vante. Om man tittar noga på bilden så ser man att hela nosen har vikit sig. Den bortre sprickan är från en gammal lagning som gick upp.

    Jag hade mastskydd nere, bomskydd och ett uppochner vänt mastskydd direkt under bommen. Tilläggas bör dock att det är en Techno 283 som ju inte har den bästa nosen (se tidigare inlägg). Det ligger bara ett lager glas under plasten på ovan- och undersidan. Ganska så kass konstruktion. Har tagit bort 15-20 cm av undersidan av nosen och frigoliten. Använder ovansidan för att behålla shapen. Skall lägga 3 lager glas ovan och under och fylla med epoxi och microballonger.
    Är det nån som har förslag på hur man bäst gör nosen bullet-proof?

    Frågan är hur den skulle sett ut utan deviator….
    /R

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 juli, 2001 vid 11:49

    Jag har kört med Deviator sedan -98 och den har räddat nosen på mig jävligt många gånger. När jag köpte min kostade den typ 800 spänn så om man kan få den för 400 nu så är det en billig försäkring.
    /Freddan

  • roy

    Medlem
    19 juli, 2001 vid 14:44

    otur att det blev sådär, blåste det mycket när du var ute ??
    lycka till med lagningen.

    ROY

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juli, 2001 vid 13:52

    Tack för alla svar , nu blir det en devva!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad tycker alla ni…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.