Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad vi inte vill ha på steffo…

  • Vad vi inte vill ha på steffo…

    Publicerad av kitekonfmaster på 27 oktober, 2003 vid 08:54

    Trodde inte det här skulle behövas…

    Nästan varje morgon när man går upp får man ta väck en massa skit som ni tycker är kul!? detta försegick inte innan, och ska fan inte finnas nu heller! bara för att jag kan så betyder inte det att ni måste… *skärpning*

    Detta vill vi inte ha på steffo;

    *Person angrepp
    *Hetts mot folk grupp (rasism, gay skämt, porr osv.)
    *Icke kite relateradat (i viss mån e det ok men det finns gränser)
    *Fylle slag
    *konstiga ljudfiler som laddas ner automatiskt
    *om någon har nått mer så skriv till mig…

    Steffo är och förblir ett fritt forum men på sissta tiden så har vissa spårat ur totalt, jag kommer varna 3 ggr sen stänger jag dig! En annan pryl är dom här “bra sagt” “håller med dig” kan ni inte skicka ett privat mess istället om ni vill beundra någon? eller ge dom stjärnor…

    Det finns en tendens till att folk lämnar steffo eller inte vågar skirva och det är mycket synd om det ska va så för att ett fåtal ska va roliga…

    Så kom med lite konstruktiva inlägg, är det ingen som har fått nån ny (kite)pryl dom vill prata lite om? har nån fråga om dom nya 04 grejorna som är på G? eller nått annat bra?

    Snälla skärp er nu ; )

    //Moderatorn

    soulsurfers svarade 20 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • villjam

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 09:11

    Lägg till en konf. för “allmänt snack” (utan censur!) Så kan alla kristna som bara vill svara på nybörjarfrågor stanna här…

  • kitelife

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 09:34

    tja eller så kan man ju logga in på lunarstorm när man vill snacka och steffo när man vill snacka kite…

  • villjam

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 09:58

    Om du tycker det är ett bra och vettigt förslag så tar jag även resten av dina inlägg med en nypa salt i fortsättningnen…

    Men seriöst.. lägg till en konferans utan censur så får vi se var all aktivitet kommer att vara.

  • rambo_johnson

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 10:21

    fan jag sätter aldrig i mitt liv en fena på LUNAR fifan så vill ni slippa bögskämten så kan ni joina där…

  • villjam

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 10:25

    Håller med! (skriver det här för att andra ska se att jag tycker likadant)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 10:48

    Lustigt att man måste gå inn och påpeka sådant, borde vara en självklarhet, likaså drog antydningar, har under 20år, sett tillräkligt många hobby pundare och helgrökare trilla dit! Inom sporter som denna.


    En annan syn på detta är som jag skrivit till steffo själv,
    att så länge detta pågår kan tex. aldtig vårt bolag annonsera här, av skäl som du säkert förstår!
    Så TUMMEN UPP! Mvh Bengt N http://www.skid.nu

  • dmp

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 11:36

    “smyg” annonserar inte du här dagligen =P

  • niklas82

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 12:28

    HEHE GOOOO WLJAM GOOO WILJAM
    DEt låter som en bra ide

  • kitelife

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 12:37

    Svar till:


    Om du tycker det är ett bra och vettigt förslag så tar jag även resten av dina inlägg med en nypa salt i fortsättningnen…

    Men seriöst.. lägg till en konferans utan censur så får vi se var all aktivitet kommer att vara.

    [/ QUOTE ]

    Frågan här är inte vad du tycker utan snarare vad alla andra tycker… eller snarare möjliheten att läsa det man är intresserad av, namnet borde ge en hint på va vi pratar om här? kom med nått konstruktivt istället!

    Ta gärna alla mina inlägg “med en nypa salt” om du vill jag har så mycket självkänsla att jag inte behöver varken din eller någon annans bekräftels för att veta vad jag är värd… och börja inte med “Pan’s attityd” igen för det funkar inte…

  • villjam

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 14:44

    Verkar inte som om du förstod min poäng..

    Tror inte dom flesta som hänger här är lika bekymrade som du över dom få inlägg som går för långt. Hellre bestämmer jag själv vilka trådar jag läser, än att låta någon annan bestämma det åt mig!! Du får ha lite förtroende till individen.. alla är inte så korkade som du tror.

    Att lägga till en konf. som inte har censur. Vad är det som inte är konstruktivt med det förslaget?

  • nordgren

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 16:48

    Ja man häpnas över svaren du fått, kan ju inte annat än säga att på kitekonfen ligger ribban väldigt lågt på många av de skrivande.

  • gangsta_erik

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 16:59

    vad är det för fel på lite bilder från kitefester? bara trevligt ju, se vad alla snubbar på steffo håller på med. Fast man undrar ju hur det ligger till med sam egentligen, hehe. Det var lite väl borderline. För övrigt tycker jag steffo börjar bli riktigt bra igen, hang loose!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 17:11

    Jag har en fundering! skall jag tycka en massa som anonym?
    eller skaffa mig ett häftigt “Nät” namn? så att jag i princip fortfarande är anonym utom för en del invigda! Eller stå för det jag tycker fullt ut, då blir det smygreklam, även om det inte är i linje med vad som är mest “inne” för tillfället?


    Det kanske är att jag valt det sistnämda även om jag trampar en del på tårna och kanske förlorar en del kunder.
    Men jag tycker att denna sport är så trevlig att jag vill delge, förhoppningsvis lyssnar någon, de erfarenheter jag har av mer än 20år i branscen med sporter som klättring, dykning etc. både yrkesmässigt och privat! för de disk. som förs på steffo är inte nya eller unika utan både klättring och snowboard har genomgått de samma, för att ge några exempel.

    Med Vänlig Hälsning

    Bengt Nilsson http://www.skid.nu

  • hampe_

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 18:50

    Tjena,

    Jag tycker personligen att Steffo ska vara som det är idag.
    Visst är Rövhål och sånt skit tråkigt men det är heller inte kul att bara läsa om hur man trimmar sin kite osv. Lite skvaller och sköna bilder från party är helt OK för min del och tycker jag inte om de så behöver jag inte kolla på de. Sen är ju personlig påhopp lite tråkigt så de vill vi/jag inte ha på steffo. Det borde ordnats ett “Steffo Beach Party 2004” så alla kan se vem alla är och kanske ha namnskyltar med typ “Anonym” på…..

    Tummen eller Röven upp för Steffo som det är idag!

    //
    Hampe
    svan.gif

  • soulsurfers

    Medlem
    27 oktober, 2003 vid 22:02

    Strååålande jobbat KiteKonfMaster, Pan smile.gif Peter

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad vi inte vill ha på steffo…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.