• bohn2fly

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 13:00

    Jag tänker sträcka ut den kommunala flextiden rejält på måndag om det blåser, samt ta ut friskvårdstimmen på måndag efter lunch så jagh kommer från jobbet 14.00 cool.gif

    Bilen redan packad i garaget, så jag ankommer till Varamon 14.35…

    /Peter

  • walle

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 13:10

    Återstår bara att prognosen håller sig!

  • bohn2fly

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 13:14

    Det ordnar sig, det gäller bara att vi gör samma sak sist det blåste…

    Stebe och Guran super sig aspackade så Fredo får hämta dem.
    Björno och jag åker ut lite tidigare.

    Efter ett tag när vinden mojnar så köper Fredo en Pizza och kommer gåendes tillbaka, då börjar det blåsa igen…

    Något mer att tillägga…

    Visstja, Olles brorsa måste vara med så man blandarihop bröderna eftersom de bär samma flytväst…

    Hmm, känns som jag glömt något….

    Guran osynliga fliclvän måste ju ha någon roll i det hela också grin.gif

    /P

  • fredo

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 13:34

    Ap ap ap ap ap….det ska pumpas upp en 19.5:a helt i onödan samt bastas 2ggr också om det ska funka….
    Man har ju hört om elitidrottsmän som går igenom ett mantra för att mentalt förbreda sig inför en tävling, men den här proceduren för att få lite brall verkar minst sagt omständig, men va faan…det är dumt att chansa! wink.gif

  • stebe

    Medlem
    11 juni, 2004 vid 17:24

    Tjena gubbar jag åker tillbaks till Linköping redan på söndag kväll så jag kan surfa hela måndagen. Det ser för jävla lovande ut..
    /hej på er smile.gif

  • walle

    Medlem
    12 juni, 2004 vid 06:29

    Jag kan plocka upp några i Linköping… smile.gif

  • guran

    Medlem
    12 juni, 2004 vid 08:51

    synd bara att jag börjar jobba på måndag frown.gif
    det skulle vara intressant o se ngn statestik på dom dagar det blåser som sammanfaller med de dagar jag jobbar !!!!!

  • skutt

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 07:39

    Har kollat min statesik . jag her dock en parameter till (barnpassning) Då är det så att blåsiga dagar som sammanfaller med jobb och ingen barnpassning känns som om det för närvarande ligger på 100%. tex idag Må måste jobba till 17.00 och ingen som kan ta hand om mina barn ikväll = det blåser , Tis måste jobba till 17.00 prognosen säger vind till ca 17.00 sen ska det avta . Så läget är enkelt för er andra , jag lägger ut mina arbetstider + när min sambo har kvällsmöten så vet ju ni andra när ni kan åka och kita .
    Vi syns NÅGON gång C.C

  • bohn2fly

    Medlem
    14 juni, 2004 vid 07:50

    Jammen, då har vi nog listat ut det mesta som rör det som påverkar väder och vind. grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.