Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

  • VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

    Publicerad av anonym-anvandare på 31 december, 2003 vid 14:24

    Jag tycker det ser helsjukt ut och helt meningslöst med alla dessa tricks.
    Hur fan kan man tycka att det är en njutning av att hoppa upp och sen böja och kröka på alla ben och armar som en jävla APA. Det är endast en löjlig inponeringsgrej för småtjejer!

    naish svarade 20 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 39 Svar
  • 39 Svar
  • hampe_

    Medlem
    31 december, 2003 vid 14:30

    kanske det är så att man vill testa vad man klara av och sätta nya mål. Det kanske bara är du som vill stå kvar på samma plats och inte utvecklas smile.gif Och självklart gör vi alla desa tricks för att få tjerna att gilla oss!!!

  • patrikol

    Medlem
    31 december, 2003 vid 14:33

    Prova knyppling! Du kan sitta nästan helt stilla risken för skador minimal dessutom så blir du inte blöt, Schack, Fia med knuff ja det finns mycket du kan syssla med. Lycka till!

  • spirre

    Medlem
    31 december, 2003 vid 14:45

    Smaken är som baken men djävligt kul har vi i alla fall…

  • rambo_johnson

    Medlem
    31 december, 2003 vid 19:18

    Svar till:


    Jag tycker det ser helsjukt ut och helt meningslöst med alla dessa tricks.
    Hur fan kan man tycka att det är en njutning av att hoppa upp och sen böja och kröka på alla ben och armar som en jävla APA. Det är endast en löjlig inponeringsgrej för småtjejer!

    [/ QUOTE ]

    WORD, jag kör bara HÖGT HÅRT O LÄNGE….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 december, 2003 vid 20:42

    att utvecklas till vad då, en jä.la apa eller?kan väl tycka att kite är helt okey om man kör rakt fram och hoppar, men inte alla dessa löjliga, flaxiga tricks det ser bögiga ut!

  • rambo_johnson

    Medlem
    31 december, 2003 vid 20:52

    WORD o god jul

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 december, 2003 vid 21:14

    skaffa dig ett liv, det har jag iallafall tänkt å göra:)

  • ian

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 01:36

    så jävla rätt! kan bara hålla med dej som vill få lite turbulens här, jag menar; vi är väl för böfvelen inte ute på vattnet för att ha skoj? nej vi är ute för att kitea. Det är väl ingen jäkla lekstuga? Undersökningar visar på att energin används mycket bättre till drivning framåt om man ger fanken i att hoppa. (kanske kan vara svårt för er att förstå men jag måste tillägga att mina kunskaper inom trigånometri är något i hästväg). Nej det är dags att få lite ordning och struktur inom kiteandet, lägg ut ett antal bojjar vid ert så kallade “spot” och kör runt dessa så ska det nog ordna sig. Dessutom är det diskriminerande mot os… hostharkel… de, som lätt blir snurriga att göra en massa snurrtricks.

    God fortsättning!

    /Ian, som tycker att man genast får många fler åsikter efter lite hallonsaft wink.gif

    Ps. “Godis äter man inte för att det är gott, nej det äter man för att man förtjänar det.”

  • hengo

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 02:31

    Svar till:


    så jävla rätt! kan bara hålla med dej som vill få lite turbulens här, jag menar; vi är väl för böfvelen inte ute på vattnet för att ha skoj? nej vi är ute för att kitea. Det är väl ingen jäkla lekstuga? Undersökningar visar på att energin används mycket bättre till drivning framåt om man ger fanken i att hoppa. (kanske kan vara svårt för er att förstå men jag måste tillägga att mina kunskaper inom trigånometri är något i hästväg). Nej det är dags att få lite ordning och struktur inom kiteandet, lägg ut ett antal bojjar vid ert så kallade “spot” och kör runt dessa så ska det nog ordna sig. Dessutom är det diskriminerande mot os… hostharkel… de, som lätt blir snurriga att göra en massa snurrtricks.

    God fortsättning!

    /Ian, som tycker att man genast får många fler åsikter efter lite hallonsaft wink.gif

    Ps. “Godis äter man inte för att det är gott, nej det äter man för att man förtjänar det.”

    [/ QUOTE ]

    men snälla stikck tillbaka till ditt jävla 80tal din winsurifn€$[€[]€£@£££

  • loving

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 10:22

    Jag vet inte med er andra men jag kitar enbart för att få tjejer grin.gif…Enda problemet är att det funkar inte hahahahaha….Nåja…ett härligt inlägg i vanlig ordning…Hellt opåkallat

  • naish

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 13:47

    Windsurfing e vell inget 80-tal! mad.gifJag tycker det är lika fräckt som kite.Sen förstår jag inte varför ni “stora” killar håller på med varandra.Jag e fan 15 år gammal och sitter och skrattar när jag läser era påhopp! grin.gifNi e ju som 5 åringar.Jag tycker att ALLA ska sluta hålla på med varandra och vara schyssta istället!//Philip

  • naish

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 13:48

    medelandet borta

  • wind_freak

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 13:58

    Svar till:


    Jag tycker det ser helsjukt ut och helt meningslöst med alla dessa tricks.
    Hur fan kan man tycka att det är en njutning av att hoppa upp och sen böja och kröka på alla ben och armar som en jävla APA. Det är endast en löjlig inponeringsgrej för småtjejer!

    [/ QUOTE ]

    Rätta mig om jag har fel men det va du som varit inne och klagar på windsurfaran på samma sak ( det e så svårt att veta när ni är annonyma)

    jag kan ju bara svara för mig (har inte kommit så långt så jag trixar så mycket ännu =väldigt lite trix) men jga antar att det är samma sak som med snowbard att när man kört ett tag och tycker att man har bra koll på läget så vill man gå vidare ( annara skulle det bli väldigt fult i branbaken)och sen när man klarar de svarta backarna och ofpisten så vill man kanske fortsätta och böraj hoppa och trixa.

    och jag antar att det är samma sak med kite och ws när man har lärt sig köra rakt fram så vill man lära sig svänga och gå vidare och till sist så hoppar och trixar man.

    så är det för mig i alla fal men jag kanske är ett stort undantag cool.gif grin.gif

  • hengo

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 14:33

    Svar till:


    Windsurfing e vell inget 80-tal! mad.gifJag tycker det är lika fräckt som kite.Sen förstår jag inte varför ni “stora” killar håller på med varandra.Jag e fan 15 år gammal och sitter och skrattar när jag läser era påhopp! grin.gifNi e ju som 5 åringar.Jag tycker att ALLA ska sluta hålla på med varandra och vara schyssta istället!//Philip
    ps: peace in the house blush.gif

    [/ QUOTE ]
    oooooh shit du är bara 15? så jävla ballt, å ändå så moooogen och insatt. får jag va som dig?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 januari, 2004 vid 14:52

    hengo: varför har personer under 15 alltid så svårt för ironi?

    peter

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.