Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt eller baddräkt typ Sunmate för barn?

  • Våtdräkt eller baddräkt typ Sunmate för barn?

    Publicerad av anonym-anvandare på 7 juli, 2004 vid 08:38

    Jag har en liten (1 meter) som måste skyddas från solen. Jag har sett att Nisse P har våtdräkter från 88 cl. Den är ju både värmande och solskyddande! Annars hade jag tänkt mig en badbyxa/tröja i solskyddande material men det är ju något lycraaktigt och värmer ju ingenting. Någon som har erfarenhet från den ena eller andra?
    /Mats

    aerial-arnie svarade 19 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • brutus

    Medlem
    7 juli, 2004 vid 09:24

    Svar till:


    Jag har en liten (1 meter) som måste skyddas från solen.

    [/ QUOTE ]

    wow! min e bara 18 cm! blush.gif

    Svar till:


    Nisse P

    [/ QUOTE ]
    säg det många gånger, fort

    hehe i am an idiot…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 juli, 2004 vid 19:56

    Moget hörru! Det är en seriös fråga!

  • johanc

    Medlem
    7 juli, 2004 vid 20:10

    Hmm… Var inne på P.O.P.(polarn o pyret) häromdagen för att leta reda på nåt käckt till brorsans nyföding och fann då att de säljer rashguards i barnstorlekar…. Inte så rackarns dyra heller… Kolla, det kanske kan vara något….

    MVH

    JohanC

  • slim_jim

    Medlem
    7 juli, 2004 vid 20:34

    Var på Stadium i dag och kollade, de har shortys för barn från 349:-

    Slim Jim

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 juli, 2004 vid 18:57

    Det var en POP jag kollade på. 500 kr kostar den vilket är lika mycket som en Nisse P shorty.
    /Mats

  • imported_macts

    Medlem
    8 juli, 2004 vid 19:53

    Hej,

    min äldsta har en shorty nisse Pryd (hon är 4,5 år). den verkar inte vara för varm. Dom små minsta (1,5 och 2,5) har Nisse Pryd lycras i shortymodell. Är väl inte så varma, men skyddar bra mot sol. Ännu ett plus är att dom ser grymt coola ut i dräkterna….

  • bonasurf

    Medlem
    8 juli, 2004 vid 21:42

    Det är nog rashguards du är ute efter. I australien har alla ungarna det. De fixar ju inte solen och allra minst deras egen. Vet inte var du kan hitta det men de finns i alla varianter med och utan ben och armar.

  • aerial-arnie

    Medlem
    9 juli, 2004 vid 08:52

    hej, glöm POP skräpet etc, köp de riktiga grejer, typ sunblock och sunmate.

    hittar du på: http://www.sunblock.se och [url=”http://www.sunmate.se.”]www.sunmate.se.[/url] Själv har vi sunblock (märket e stingray/australia) se bifogat bild. Vår grabb hade det på sig i sydafrika i vintras, riktig bra, skydar både mot sol och vind! Vi e super nöjda. Det e dessa grejer man använder där det verkligen behövs.

    aloha

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt eller baddräkt typ Sunmate för barn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.