Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem har bokat Kurs i Margarita med Guy i Februari?

  • Vem har bokat Kurs i Margarita med Guy i Februari?

    Publicerad av billing på 29 november, 2007 vid 16:18

    Hej!

    Kollade med Guy hur det låg till med kurserna i februari till Margarita. Han sa att det var en till svensk som hade bokat. Skulle vara skjysst om han kunde skicka ett PM eller säga nått här. Har lite frågor! 🙂

    Tack!

    surfslusken svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • fastforward

    Medlem
    30 november, 2007 vid 08:40

    Får man fråga vad det kostar?

  • Oregistrerad

    Gäst
    30 november, 2007 vid 09:57

    Det är jag, men jag har inte snackat med frugan eller jobbet än!
    Jag måste ligga lågt… Hon kan läsa forumet.
    Men en kurs med Cribb är värd den kartongnya bräda man skulle kunnat köpa istället…

  • billing

    Medlem
    30 november, 2007 vid 10:31

    Okej, förstår! då ska man inte krångla till det för dig!

  • calle

    Medlem
    30 november, 2007 vid 11:40

    @Billing 431506 wrote:

    Hej!

    Kollade med Guy hur det låg till med kurserna i februari till Margarita. Han sa att det var en till svensk som hade bokat. Skulle vara skjysst om han kunde skicka ett PM eller säga nått här. Har lite frågor! 🙂

    Tack!

    Jag har varit på kurs med Mr Cribb, dock inte på Margarita.
    Guy är en skön snubbe som är väldigt mån om att alla hans kursdeltagare skall lära sig och ha kul, och jag tycker att han lyckades när jag var med.
    Om man behöver hjälp med sina gippar så kan jag inte tänka mig en bättre investering än en kurs med Cribb (jo det skulle väl vara en riktigt lång ledighet på nåt riktigt bra & blåsigt ställe).
    Mvh Calle

  • billing

    Medlem
    30 november, 2007 vid 12:58

    Okej! hur mycket kostade din kurs? Verkar inte vara billigt att åka till Margarita.

  • calle

    Medlem
    30 november, 2007 vid 19:05

    Jag kommer ärligt talat inte ihåg vad det kostade, efter alla år av surfande har jag blivit expert på att förtränga vad det kostar.
    / Calle

  • billing

    Medlem
    1 december, 2007 vid 02:22

    Haha okej! det är rätt!

  • ____sa

    Medlem
    1 december, 2007 vid 12:13

    @Billing 431506 wrote:

    Hej!

    Kollade med Guy hur det låg till med kurserna i februari till Margarita. Han sa att det var en till svensk som hade bokat. Skulle vara skjysst om han kunde skicka ett PM eller säga nått här. Har lite frågor! 🙂

    Tack!

    Vilka datum går kursen, kommer att vara där i slutet av februari. Kanske man skulle passa på.. Jag undrar med vad det kostar.

  • gifvars

    Medlem
    1 december, 2007 vid 14:57

    Jag har nu konfronterat frugan. Jag diskar, städar, bäddar, hämtar, lämnar och tvättar fram till dess, sån är “dealen”. 🙂

    Det hät fick jag från Carl på PlanetWindsurf;
    ” Thank you for enquiring about the Margarita trip in March. We can only arrange flights from the UK I’m afraid so if you want to organize your own flights from Stockholm you can or you can fly from London. Prices are as follows :

    02/03/08 7 nights at the Casa Viva hotel, Margarita with 1 week Guy Cribb Intuition = £1,250 This price is based on 2 sharing and includes return flights from Gatwick, transfers, 7 nights accommodation on bed and breakfast basis and 1 week Intuition course with Guy Cribb.

    02/03/08 7 nights at the Casa Viva hotel, Margarita with 1 week Guy Cribb Intuition = £1,250 If you are travelling alone and require a single room, the supplement = £75.
    1 week windsurf equipment rental = £150.

    Måste själv hitta ett flyg till Gatwick eller hela vägen.

    Mvh,

    -JG

  • svenne

    Medlem
    1 december, 2007 vid 20:37

    Fan Gifvars, din lilla luring! Kul att du drar på Cribb-kurs, skojaru jag vill hänga på…

  • billing

    Medlem
    1 december, 2007 vid 23:55

    Så här sa Cribb att kursen kostade: “The course is approx £55 per day for 7 days, total £385 plus accom/ flights/ kit hire etc.” men då är det ju utan boende och flyg. Kursen började 24/2.

  • spray

    Medlem
    2 december, 2007 vid 16:14

    Vem är han Gay Cribb, kan han surfa överhuvudtaget?

  • Oregistrerad

    Gäst
    2 december, 2007 vid 17:30

    @Spray 432037 wrote:

    Vem är han Gay Cribb, kan han surfa överhuvudtaget?

    Förra året när Guy körde kurs tog han med alla kursdeltagare ut i vattnet, han hade sett till så alla proffs som tex ricardo, cheo, gollito med flera körde en show precis vid dem. Dom gjorde nästan trcken över dem. Såg det dock från land med de var sjukt coolt. Ska se om ja hittar lite bilder… Kommer en intervju med honom snart på surfsession.se!

  • surfslusken

    Medlem
    2 december, 2007 vid 17:55

    @Spray 432037 wrote:

    Vem är han Gay Cribb, kan han surfa överhuvudtaget?

    Haaaa…mer såna sköna kommentarer!!!

    Blir en aloha för den!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem har bokat Kurs i Margarita med Guy i Februari?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.