Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka säljer Gaastra

  • nlc

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 08:18
  • klint

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 09:09

    Skidsport har agenturen för Gaastra i Sverige, snacka med dem.

  • stefan_gbg

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 09:15

    Det verkar som Skidsport bara har ett begränsat antal modeller på segel, jag saknar även Gaastras master.

  • mawione

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 12:10

    På Gaastras hemsida står fortfarande surfcompaniet som importör. Dags för en uppdatering.

  • johan_m

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 12:31

    Keppler i tyskland har bra priser på gaastras master. kolla med dom

  • seabear

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 13:32

    Jag köpte master och segel från Looping i våras (http://www.looping.de). Det var billigare och kortare leveranstid än från SP som förresten verkade ganska ointresserade av att sälja Gaastra alls. Skicka mail innan så får du lägre priser än vad som står på nätet.

  • rooster

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 13:47

    @seabear 483118 wrote:

    Jag köpte master och segel från Looping i våras (http://www.looping.de). Det var billigare och kortare leveranstid än från SP som förresten verkade ganska ointresserade av att sälja Gaastra alls. Skicka mail innan så får du lägre priser än vad som står på nätet.

    Obegripligt att Gaastra inte skaffar sig en bättre agent i Sverige. SP verkar knappt vilja sälja ett av världens största märken, vilket gör att märket tappar rejält i Sverige.

  • hakman

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 16:01

    Gaastra gör fan de absolut bästa riggprylarna, och seglena är helt i särklass. Vem som än har argenturen borde ta sig i kragen och inse vilken guldgruva han/hon sitter på. Ibland saknar man Surfcompaniet mer än vanligt…

  • mawione

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 22:27

    @Hak 483158 wrote:

    Gaastra gör fan de absolut bästa riggprylarna, och seglena är helt i särklass. Vem som än har argenturen borde ta sig i kragen och inse vilken guldgruva han/hon sitter på. Ibland saknar man Surfcompaniet mer än vanligt…

    Håller helt med dig. Köpte master o segel av Surfcompaniet innan dom la ner. Bästa prylar jag haft. Trist att man måste skicka efter dom nu. Man vill gärna klämma lite på dom innan man köper nya.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka säljer Gaastra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.