Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka ska till Cabarete i vår?

  • Vilka ska till Cabarete i vår?

    Publicerad av anonym-anvandare på 1 oktober, 2003 vid 14:54

    Jag bara undrar vilka som ska till Cabarete i vår? Har ni hittat schysta flygbiljetter och i så fall var? Jag vill ha en 6 månaders eller en 1 års biljett.
    Vamonos,
    Kicki

    zoolander svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • draksurfarn

    Medlem
    1 oktober, 2003 vid 16:52

    Hur stor e prisskillnaden på 3,6 och 12 månadsbiljett?

  • larssa

    Medlem
    1 oktober, 2003 vid 18:23

    Jag åker dit i slutet av februari och stannar 1 månad. Flygbiljetten kostar ca:7700:- inkl. skatt med KLM och då landar man i Puerto Plata.

  • dmp

    Medlem
    1 oktober, 2003 vid 18:34

    Jag, Pan, Min flickvänn, O ev Hampe sticker dit i Jan.. stannar 3 mån.. pröjsar 6500:- inklusive övernattning i madrid.. 6mån biljett va inte mycket dyrare..

    //Jake
    http://www.kitepower.se
    ****************
    Team Rööhööl

  • rambo_johnson

    Medlem
    1 oktober, 2003 vid 23:44

    livsfarligt take care gubbar, hyr aldri moppe, hyr aldrig bil! inga körkort inga lagar!

  • dmp

    Medlem
    2 oktober, 2003 vid 06:51

    haha gytt att vi ska börja vår vistelse i cabarete med 40 mils bilkörning då =) living on the edge wink.gif

    //Jake
    http://www.kitepower.se
    *****************
    Team Rööhööl

  • rambo_johnson

    Medlem
    2 oktober, 2003 vid 12:29

    shiiiiiiit take care asså kör ni ihjäl nån jevel så stanna ALDRIG!!! bara kör

    hur mår min box förresten

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 oktober, 2003 vid 13:10

    Rambooooo! Du e så go! Du hade lite otur där nere men släpp det, gå vidare! Det var ju ett halv år sedan!
    Kan du inte komma ner, alla saknar dig, speciellt Eric, dessutom så kan vi sova ihop igen… höhöhö.
    Jag sticker i januari (retur beror på Ramboo), ska kolla KLM. Vilka var det som man bara betalade 6500 för?
    Ciao

  • draksurfarn

    Medlem
    2 oktober, 2003 vid 17:51

    Svar till:


    Rambooooo! Du e så go! Du hade lite otur där nere men släpp det, gå vidare! Det var ju ett halv år sedan!
    Kan du inte komma ner, alla saknar dig, speciellt Eric, dessutom så kan vi sova ihop igen… höhöhö.
    Jag sticker i januari (retur beror på Ramboo), ska kolla KLM. Vilka var det som man bara betalade 6500 för?
    Ciao

    [/ QUOTE ]

    Wad hände? Körde han ihjäl nån och stannade?

  • gangsta_erik

    Medlem
    2 oktober, 2003 vid 18:54

    skulle ju inte förvåna mig iaf, hehe.

  • zoolander

    Medlem
    2 oktober, 2003 vid 21:11

    det ryktas om dajvbaj!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilka ska till Cabarete i vår?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.