Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Vilket resmål för längre resa?

  • Vilket resmål för längre resa?

    Publicerad av smellslikeroses på 5 oktober, 2012 vid 13:27

    Vill åka bort och surfa ett par månader och funderar på Boracay, Sydafrika, Brasilien eller Australien. Kan dock inte bestämma mig vart jag ska ta vägen, lutar mot att bli avresa i nov, dec eller jan. Känner dock ingen som går i samma planer, är 19 år och reser alltså som ensam tjej, något ställe ni då rekommenderar/ inte rekommenderar? Någon som går i samma planer?

    lushungabeer svarade 11 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • virena

    Medlem
    8 oktober, 2012 vid 08:16

    Kom till Cumbuco, Brasilien. Du kommer att älska det:)

  • smellslikeroses

    Medlem
    13 oktober, 2012 vid 13:29

    Cumbuco verkar underbart, men hur länge håller sig säsongen i sig där? Ni hyr ut rum också va Virena? 🙂

  • virena

    Medlem
    14 oktober, 2012 vid 01:56

    Halloj Julia!

    Sägsongen håller oftast i sig januari ut. Förra året eller i år blir det ju faktiskt så tog säsongen aldrig slut. Jag var kvar till 1a maj och det blåste fortfarande då. Men det är ovanligt. Dock så alla år jag varit där har det blåst januari ut. Vist hyr vi ut rum om du är intresserad.
    Ring gärna om du har frågor om Cumbuco 0739929262. Jag är kvar i sverige till 23 oktober.
    Ha det bäst!

  • Andre’

    Gäst
    20 oktober, 2012 vid 16:16

    Har liknande planer och just nu lutar det mest åt Boracay. Måste ju finnas någon anledning till varför alla pratar om det! 😉 Drar veckan innan jul och framåt

  • jurij

    Medlem
    21 november, 2012 vid 07:59

    Vietnam?
    Är det någon som har varit i Vietnam, fått tag hus vid stranden av Ganh Do.

  • lushungabeer

    Medlem
    7 december, 2012 vid 11:21

    Res till Vietnam och mui ne, ett vindsäkrare ställe finns inte! Jag kommer vara där i nästan fyra veckor! Vi reser den 11/12 till Hanoi och därefter reser vi söderut och förväntas vara i mui ne efter maximalt tio dagar! Vietnam bjuder på billig mat och billigt boende! Och för kiteboarding entusiaster är det ett mecca! Min mail är lushungabeer@gmail.com för kontakt

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Vilket resmål för längre resa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.