Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklar

  • svenne

    Medlem
    27 april, 2011 vid 11:44

    Jag förstår inte problemet.

    3811941614_70f74f2246.jpg

  • jester

    Medlem
    27 april, 2011 vid 12:37

    Lägg den elektroniska nyckeln i en aquapac och häng om halsen

    Kan ju helgardera sig genom att lägga den i en plastpåse inne i aqua-pacen

  • svenne

    Medlem
    27 april, 2011 vid 13:59

    Jag har två Aquapac och båda läcker. Däremot håller den här stumtätt: http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=94389

    50452018-1_400x400.jpg

    Den och pitbullen så är bilen säker.

  • jester

    Medlem
    27 april, 2011 vid 15:56

    Viktigt att tömma luften i aquapacen… Men det kan gå snett, därav en extra plastpåse… Vet inte om jag vill ha så mycket hårdplast om halsen?

  • henryk

    Medlem
    27 april, 2011 vid 20:27

    Har min nyckel i en aquapac som inte läcker… Har den runt halsen under dräkten. Nyckeln (volvo) har knappar man hittar genom dräkten så det är smidigt att låsa upp/låsa bilen utan att pilla fram nyckeln, när man e på kort landbesök…. Funkar skitbra, risken att aquapacen börjar läcka under dräkten känns minimal, och isåfall e de ju inte jättemycket vatten där…

  • marden

    Medlem
    27 april, 2011 vid 20:30

    Va e det för fel på vänster framdäck ?

  • xhib

    Medlem
    28 april, 2011 vid 05:40
    henryk;653753 wrote:
    Funkar skitbra, risken att aquapacen börjar läcka under dräkten känns minimal, och isåfall e de ju inte jättemycket vatten där…

    Det trodde jag också tills det hände en gång. Fjärrkontrollen var dyngblöt och funkade inte alls. Som tur var kunde en släkting komma med reserv-fjärrkontrollen. Efter att jag hade sköljt bort saltvattnet och haft den på tork i två månader så funkar den hjälpligt.
    Efter det så har återgått till mer traditionellt sätt att lösa nyckelfrågan.

  • erolwi

    Medlem
    28 april, 2011 vid 18:49

    Jag har tvättat mina Volvo nycklar i tvättmaskinen utan problem så de verkar tåla en del vatten så jag kör i aquapak och oroar mig inte mer för det.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.