Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingklubb i Fiskebäck

  • Vindsurfingklubb i Fiskebäck

    Publicerad av anonym-anvandare på 22 augusti, 2001 vid 09:39

    Kanske skulle man se till att start en sådan och fixa ett klubbhus? Som förening går det förmodligen även lättare att arrangera träningar, tävlingar eller clinics, framförallt för formula men öppet för alla. En förening kan väll söka kommunala eller statliga bidrag? Då skulle nya eller fler riggytor kunna ordnas mm. Skulle även vara roligt att samla intresserade för att organisera träning vid sidan av vattnet under lågsäsong typ fotboll, innebandy, löpträning eller liknande. Ju större formula prylar, ju mer vältränad seglare krävs.

    Åsikter?

    klepper svarade 22 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • klepper

    Medlem
    22 augusti, 2001 vid 10:52

    Jag håller helt och hållet med dig, en klubb i Fiskebäck skulle vara kanon. Själv seglar jag nästan uteslutande där i och med att jag har bod och saknar
    klart en klubbverksamhet. Det märkliga är att alla man pratar med vill ha en klubb men ändå har inga kommit till skott. Det är ju inte heller första gången detta ämnet kommer upp på konfen. Som du säger så finns det massor med fördelar med en klubb. Så frågan är om någon känner för att ta på sig den gula ledartröjan och börja dra i en klubb?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingklubb i Fiskebäck

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.