Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfinglärare i Sthlm Sökes!!!!!!!!!

  • Vindsurfinglärare i Sthlm Sökes!!!!!!!!!

    Publicerad av anonym-anvandare på 21 april, 2000 vid 18:53

    Järfälla Brädseglingssällskap (JBSS) är Stockholms största vindsurfingklubb och vi planerar att anordna en nybörjarkurs i vindsurfing för ungdomar födda 1985 och tidigare. Klubben har tidigare anordnat vindsurfingskola med lyckat resultat och vi söker nu efter en lämplig lärare. Vi håller till vid Görvälnsbadet i jakobsberg, Järfälla Kommun som ligger i NV sthlm, ca 20 min från city. Klubben har en båt som används till surfskolan och tävlingar. Till dig som är intresserad kan vi erbjuda ersättning i form av timlön och goda surfmöjligheter samt Internationellt vindsurfingsertifikat. Kursen kommer att äga rum mellan 13-23 Juni. Vi tycker att det är viktigt att ge ungdomar chansen att prova på denna underbara sport och är villiga på att satsa för att genomföra surfskolan även i år. Tveka inte att kontakta oss om du är intresserad. Tipsa gärna dina kompisar som kan vara intresserade av detta!!!!!

    johan-s-2 svarade 24 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • prof-m

    Medlem
    21 april, 2000 vid 21:13

    Hej!
    Är det bara nybörjarkurser för yngre?? Varför inga kurser för våra ännu inte surfandes flickvänner o.dyl???
    🙂

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 april, 2000 vid 12:30

    Jag gör allt jag kan för att få en väldigt Konservativ styrelse att inse att klubben måste förnya sig. Att satsa på övriga än skolungdomar, dit vi förmodligen inte kommer hitta någon lärare. Klubben har pengar i överflöd som man inte gör ett skvatt med. Mitt mål är att få klubben att köpa in nybörjarbrädor som alla i klubben ska kunna ha möjlighet att använda. Dra ut med kompisar, ge privatlektioner etc. The fight goes on!!!!!
    /Matte

  • johan-s-2

    Medlem
    24 april, 2000 vid 12:34

    Tjena
    Jag har länge försökt att hitta något ställe i Sverige där man kan
    utbilda sig till vindsurfing instruktör, för att kunna lära ut denna otroligt roliga sport till nya utövare,
    men har inte hittat något än så jag är inte en utbildad vindsurfing instruktör, men skulle gärna vilja
    jobba som lärare.

    Hör av er för mer info om det verkar interessant
    Johan Stolt
    J.stolt@spray.se

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfinglärare i Sthlm Sökes!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.