Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ytterligare inspiration

  • kasimir

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 14:59

    Fan vad lamt! Noll stil och så såg det ut som han hade sjukt tråkigt. Sen undrar jag också varför det postas mer länkar till wakefilmer här än till kitefilmer? Känns ju lite bakvänt med tanke på att det är ett kiteforum. Förstår parallellerna men vill man se massa wake kan man ju gå in själv på wakestylemovement.com.

  • curry

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 15:16

    vafan är det med dig då?
    så trött på folk som gnabbar o tjabbar!!! kolla inte på skiten.
    om den där snubben inte har nån stil vet jag inte vad det är.

  • kasimir

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 15:54

    Det är ingenting med mig tyckte bara inte videon var bra. Schysst låt men tradig åkning. Jag var väl tvungen att kolla på videon innan jag kunde uttala mig eller? Jag har inget emot wakeboard, tycker det är kul att titta på och visst finns det mycket man kan inspireras av. När det hela tiden postas wake istället för kite så blir det lite drygt bara. Det är ju trots allt kite jag vill se, blir bara lite besviken när det hela tiden visar sig vara wake istället. Sen om du är less på folk som gnabbar och tjabbar så är ju steffo kanske inte den bästa platsen för dig 😉
    Surfer love!

  • curry

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 17:06
    kasimir;554108 wrote:
    När det hela tiden postas wake istället för kite så blir det lite drygt bara. Det är ju trots allt kite jag vill se, blir bara lite besviken när det hela tiden visar sig vara wake istället. Sen om du är less på folk som gnabbar och tjabbar så är ju steffo kanske inte den bästa platsen för dig 😉
    Surfer love!

    Sant sant, hade gärna postat kite om det fanns fler kitevids jag fått inspiration ifrån!
    såå…ut å filma nu alla!

  • neven

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 21:02

    Där ser man! Själv tyckte jag låten var lite tråkig med åkningen riktigt fin… 🙂 Att slänga in en grab på nästan vad man än gör ger bra med pluspoäng.

  • pepa

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 21:06

    Jag tycker som Neven.

  • sourra

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 21:34

    Jag tycker inte som Neven. Jag tycker åkningen var fin, musiken var fin men snubben såg så jäkla uttråkad ut att det tog överhanden.

  • dannep

    Medlem
    18 juni, 2009 vid 23:39

    Jag som nybörjare inom kite tyckte att Vin Diesel bjöd på rätt skön åkning med skön musik.

    Har åkt lite wake innan jag fastnade för kite. Det gillade jag men nu när miljöaspekten och bränslepriserna är vad det är och jag hittat kitesurfing så känns det inte så intressant…

    Hade gärna tackat ja till en cable slinga på bakgården!

    Mer kitefilmer tack.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ytterligare inspiration

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.