Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing foil, erfarenhetsåterföring.. Svara på: foil, erfarenhetsåterföring..

  • Stefan_Foil

    Medlem
    20 mars, 2021 vid 07:14

    Båda brädorna funkar med denna foil. Jag tror jag skrivit tidigare att jag kört med NP glide L (ca 1500cm2 framvinge) på min 91cm breda JP 150. Det liknar till shapen en formula men är en ren foilbräda gjord för branta kryssvinklar och racefoil. Alltså inte för den typen av foil…men det funkade väldigt bra ändå, speciellt med den stora vingen. Som Sailor skrev så behövs egentligen inte bredden men det skadar inte heller. Det blir en bred stabil plattform vilken är skönt. (Fotstropparna
    Kanske kommer sitta fel så kanske behöver du inta använda dom utom när du kryssar. På halvvind och slör står du mitt emellan stropparna, eventuell med främre foten i bara. Använde sedan vågsegel eller lätta freeridesegel på 5,0 till max 6,5. För din vikt kanske max 5,7.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing foil, erfarenhetsåterföring.. Svara på: foil, erfarenhetsåterföring..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.