Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2022 ✰

  • mrquality

    Medlem
    4 juli, 2022 vid 09:51

    jag drar till Fituna nu!

  • sailortrash

    Medlem
    4 juli, 2022 vid 18:27

    Vad tror ni om Dalarö imorrn? Den (relativt) hårda jämna vinden lockar…

  • daniel_bing

    Medlem
    4 juli, 2022 vid 19:41

    Japp, jag sticker till Dalarö i morgon. Typ 10-15.

  • Stefan_Foil

    Medlem
    4 juli, 2022 vid 20:24

    Jag funderar på dalarö alternativt torö imorn

    Körde också Dalarö igår. Vinge 4kvm och sen windfoil med 4,8an. Många på vattnet så lite trångt men kul ändå.

    • Detta svar ändrades 1 år, 9 månader sedan av  Stefan_Foil.
  • daniel_bing

    Medlem
    5 juli, 2022 vid 07:18

    Kanske byter till Torö idag. Ser också v-toppen ut. Någon som ska med?

  • Stefan_Foil

    Medlem
    5 juli, 2022 vid 10:43

    på väg till torö nu

  • sailortrash

    Medlem
    5 juli, 2022 vid 16:52

    ”Trälis går av” – Vart en kanoners förmiddag på trälis. På foil ber man inte om bättre, möjligen dyningar då…
    2 h med fullt tryck i 5.2 och 5.7 – sen ökade det till stadiga freeridevindar. 4 pers på vattnet, mer vind än vad men pallar utnyttja!

  • mrquality

    Medlem
    5 juli, 2022 vid 18:58

    Idag missade Dalarö vind men grattis till dem som fick en kanon dag, verkade vara upp till 13 m/s runt 17.00 tiden idag. Igår fick bra vi d på Fituna med 7.7 fram till regn kom. Mätare vid Fituna fungerar inte som det ska tror jag,så bättre ha koll på mätare på Viva.

  • daniel_bing

    Medlem
    5 juli, 2022 vid 21:44

    Körde Torö idag. 5,2 i morse. Sen minska det sakta så slutade vid 14 med 6,7 och racebräda. Men då jävlar gick det fort. Sen kom vindeln tillbaka men så var det dags för att hämta på föris.

  • Stefan_Foil

    Medlem
    6 juli, 2022 vid 07:55

    Torö var episkt! Ganska platt vatten när jag kom strax efter 12 men mot kvällen rullade det in vågor även i k-viken. Kryssade med foil oxå utanför stenstanden och surfade dyningar som var som berg.

  • robertj

    Medlem
    14 juli, 2022 vid 13:41

    Segt ett tag, fick tom leta efter det här ämnet. Bra västtryck igår och idag i samband med väderomslag. Förkyld så strandsatt ändå…

  • Stefan_Foil

    Medlem
    15 juli, 2022 vid 18:06

    Ja lite segt i detta forum nuförtiden, kanske många som åkt på semester.

    Tog idag en långtur från kaggeholm till rasta/björkfjärden med wizard 115, freestylefoil och 3,6. Det blåste ganska rejält och var konstant ej byig vind. Tidvis ordentligt överriggad med freek 3,6an så hade nog planat utan foil oxå med 1kvm större segel gissar jag. Träffade på en vindsurfare långt ute på fjärden.

  • robertj

    Medlem
    15 juli, 2022 vid 20:48

    Trotsade förkylningen och körde kvällssurf på trälhavet. Överriggad med 5.9 och foil, 5.0 hade räckt. Liknande progg imorgon men +14 och regn dämpar lusten något. Btw förundrad hur båtägare verkar tycka det är ok att passera framför nosen på en. Idag kom en snett bakifrån i lovart. Hörde han men kunde inte se han förrän han sneddade framför.

  • hessu

    Medlem
    25 juli, 2022 vid 09:20

    Riggar 8,7 segel ,145l på Dalarö.

  • sundheden

    Medlem
    25 juli, 2022 vid 11:13

    Torö ikväll!
    Tyvärr kan jag inte komma iväg!

Sida 15 av 24

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ✰ Stockholm 2022 ✰

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.