Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 20 kilo…??

  • patrikol

    Medlem
    14 januari, 2004 vid 16:06

    grin.gif grin.gif Du e för go Johan! smile.gif

  • niklas82

    Medlem
    14 januari, 2004 vid 22:52

    en brud ska vara lagom (knappt klicha)
    näe men seriöst så ska hon passa min personlighet.. har redan min dröm tjej i huvvet..
    blond, snyggt sol och saltvatten slitet hehe
    gillar att ta ut svängarna och tar mycket egna initiativ för annars blir det bara en själv som bestämmer…

    fan det här blev juh som en kontaktannons haha
    skit i det jag kanske får napp

    frid

  • gangsta_erik

    Medlem
    15 januari, 2004 vid 14:48

    Spriten smugglar man hem i kroppen hihi

  • niklas82

    Medlem
    15 januari, 2004 vid 23:49

    scheaaard det har jag inte tänkt på….

  • mav

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 09:09

    Svar till:


    Jag hoppas du menar tjejer med ätstörningar och inte små flickor!!!
    Förresten, kan någon förklara förtjusningen men små magra tjejer. Är det just att de är små och magra som är estetiskt snyggt eller faktumet att de inte direkt utger ett hot mot manligheten.
    Ta det inte som någon kritik. Jag vill bara fatta och få en liten diskussion om det.
    Och nej, jag är inte sjukt kåt på Brad Pitt eller någon liknande!
    Shit! Nu är jag rädd på svaren jag kommer få! Nåväl, maktub, nu står det skrivet.
    Puss på er,

    [/ QUOTE ]

    det här med magra tjejer är väl mer ett tillfälligt mode & skönhets fenomen… precis som andra tidsperioder haft sina skönhets ideal.

    Erik

  • patrikol

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 09:38

    Kan inte se någon överskådlig period i Sveriges historia som inte smal midja varit populär. Förr använde man korsett för att framhäva formerna numera äter man konstigt, vet inte riktigt när skönhets idealet var kraftigare tjejer? I andra kulturer är det väldigt attraktivt med kraftigare tjejer men i Sverige?när skulle det ha varit i så fall? Tänk på att vi pratar skönhets ideal nu inte att det finns människor med olika tycke och smak, det är ju tur att det finns olika smak.

  • kicki

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 10:28

    Jag vet inte men var inte Marilyn Monroe, Ursula Andersson, Sofia Loren och Greta Garbo (hon var väl inte så mager?)populära i Sverige?
    Jag förstår helt klart att en tjej som ser vältränad och slank ut är attraktiv eftersom hon ser hälsosam ut men det är ju sjukt många killar som är attraherade av tjejer som är jävligt magra, bara hud och ben och inte en muskel på kroppen. Det är det jag inte fattar, vad är attraktivt med att vara JÄTTE smal?

  • mav

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 11:04

    självklart tänder killar mer på tjejer som är i form men nu är det “inne” med att vara skinn o ben… Personligen tycker jag det är bland det mest osexiga som finns.

    Erik

  • patrikol

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 11:16

    Det är väl inte en av dom som du räknat upp som inte hade smalmidja. När man pratar ideal så får man vara oerhört mycket mer kritisk till allt, Mitt ideal är ungefär Hedi Klums figur, ganska schyst tycker jag. Vad det gäller muskler på tjejer så tycker jag inte det är speciellt snyggt blir väldigt lätt för mycket, min bästa kompis var tillsammmans med Linda Ekvall (Fittness etta i Sverige under flera år samt Gladiotor R.I.P) och hon var absolut snyggast när hon var som minst tränad. Inte när hon precis hade tävlat då blev det för mycket, Men det är väl tur att dert finns olika tycke och smak det är inget att hänga upp sig på, finns alltid någon att spana på någonstans. wink.gif

  • niklas82

    Medlem
    16 januari, 2004 vid 23:11

    Vafan kicki du hade väl inte dejtat en man som är fet som en plugg.. även om du skriver ja så vet jag att det inte stämmer….

    KEEP IT REAL !!!!!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic 20 kilo…??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.