Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Å vad skall man göra då!

Taggad: 

  • Å vad skall man göra då!

    Publicerad av stenevinge på 9 oktober, 2011 vid 23:49

    Detta inlägget har väl ingen större betydelse men jag känner att jag vill lyfta frågan för det är väl säkert men än jag som har problemet.

    Mitt problem är att jag har liksom ingen att vädra mina upplevelser med!
    Jag öppnar munnen hemma och trotts att det finns ett litet medhåll i vad jag håller på med för sport/er så är det bara lite och om man då börjar prata och frågar, hur det såg ut när jag körde, om jag hoppade högt , ja ni vet vilja frågor
    Man vill ha svar på, då finns inte intresset att svara på det eller så kan dom hemma inte svara på det för dom vet inte hur det skall se ut.

    Till och med på jobbet är det så.
    Kommer man dit och haft en stolt 3 timmars seasion dagen innan och allt var klockrent då är det ingen som är intresserad och man nästan spricket för man vill prta om det!

    What to dooo?

    levieux svarade 12 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • hakuna

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 07:45

    Du får la tjôta lite om det här på konfen helt enkelt! 😀

  • electric

    Medlem
    10 oktober, 2011 vid 22:46

    Och så finns ju Facebook, där du med “rätt” vänner (dvs sådana som också vindsurfar) kan få såväl uppskattande kommentarer som en massa “gilla” när du beskriver dina surfupplevelser. Det kan i alla fall kan tillfredsställa en del av ditt “bekräftelsebehov”. Och så återgäldar du förstås genom att själv kommentera eller åtminstone “gilla” deras upplevelser! Så kommer Facebook i alla fall till nån vettig användning.

    /Lars

  • stenevinge

    Medlem
    11 oktober, 2011 vid 01:50

    Tack boys, skall tjöta här och skaffa surfar friends på fejjan:-)

  • maglu

    Medlem
    11 oktober, 2011 vid 17:44

    Många på jobbet osv som har en bild av vindsurfing från när man provade själv för länge sedan och inte “kom tillbaka” (alla verkar ha varit med om det), eller också från SOS sällskapsresan.
    Man får frågor som “är det inte kallt…nä du ramlar väl inte i så ofta?” 🙂

    Gopro är kul i detta sammanhanget, som ger en bra bild av vad det handlar om när jag är ute. Det går ganska fort och ser ganska kul ut.
    Men något riktigt intresse från oinsatt omgivning får man nog aldrig…förutom att man är lite knäpp som är ute i höststormarna.

  • henryk

    Medlem
    11 oktober, 2011 vid 19:58

    Haha – den här tråden belyser ju ett verkligt problem – precis som tråden “sura fruar” – fast e ju än så länge inte alls lika låååg. inte alls faktiskt. Nu är det inget fel på andra, utan bara lite synd om oss själva ;-)…

  • levieux

    Medlem
    11 oktober, 2011 vid 20:15
    electric;672623 wrote:
    och så finns ju facebook, där du med “rätt” vänner (dvs sådana som också vindsurfar) kan få såväl uppskattande kommentarer som en massa “gilla” när du beskriver dina surfupplevelser. Det kan i alla fall kan tillfredsställa en del av ditt “bekräftelsebehov”. Och så återgäldar du förstås genom att själv kommentera eller åtminstone “gilla” deras upplevelser! Så kommer facebook i alla fall till nån vettig användning.

    /lars

    gilla!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Å vad skall man göra då!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.