Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AA på JP (filmklipp)

  • larsd

    Medlem
    12 februari, 2009 vid 21:38

    @Mattias J 530126 wrote:

    Hoppsan! Han har väl inte ätit något konstigt….

    Klart han har han är ju fransman …

  • tobhed

    Medlem
    12 februari, 2009 vid 21:38
    glader;530080 wrote:
    Bara måste vara lite provokativ för att lära mig mer. Hugg tillbaka bara 😉

    Alla verkar så eniga om att det blir så mycket bättre om AA designar brädorna, t.ex.

    Går det att säga “trots” om en bräda som vann så mycket? Vad är det som säger att AA är en bättre shaper än de bästa på Starboard? Eller med andra ord: Exakt vad är det som tyder på att Isonic hade varit en bättre bräda om AA hade varit mer involverad i designen?

    AA har nog koll på vad hans brädor behöver för att det ska gå fort. Med det sagt så är det kanske inte säkert att brädan kommer att bli snabbare för den breda massan utan kanske bara för AA själv (eller åkare som har samma stil/vikt etc). Under 2009 kommer han stå på en bräda som är byggd för Micha och frågan är ju hur väl dessa brädor kommer att passa honom? Jag gissar på att det kommer att gå bra…

  • mattias-j

    Medlem
    12 februari, 2009 vid 21:45
    LarsD;530127 wrote:
    Klart han har han är ju fransman …

    He, he…du har rätt 🙂 , nu menade ju inte jag kvack, kvack utan kanske något lite krispigare….(knaprigare)

  • appel

    Medlem
    13 februari, 2009 vid 07:37
    Mattias J;530131 wrote:
    He, he…du har rätt 🙂 , nu menade ju inte jag kvack, kvack utan kanske något lite krispigare….(knaprigare)

    Aha, Baguette…:confused2: :blush:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AA på JP (filmklipp)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.