Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AB+ importör?

  • oscar

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 09:16

    Maila ulf.willquist@swipnet.se om ni vill ha info om priser i Sverige. Jag fick provköra hans slalom 130 förra veckan. Tyvärr hade jag inte full pung i RS3 7.4 så jag fick inte känna på toppfarten men brädan planade upp superlätt och gick fint i Roxens oroliga vatten. Brädorna har en grym finnish i år!

  • lars_k

    Medlem
    9 augusti, 2005 vid 09:37

    2005:or eller 2006:or är ju frågan. Eftersom de först kommer på marknaden nu när alla andra 2006:or kommer är det kanske mer rätt att kalla dem 2006:or… Jag får snart hem min SW82:a och kommer att säga att det är en 2006:a, hehe. Ca 1 kg lättare än konkurrenterna ska bli helfestligt =)

  • mag

    Medlem
    14 augusti, 2005 vid 22:13

    Du kommer inte att bli missnöjd med din 2006a!

    Nu har jag kört min Shockwave72 ett antal timmar och är helnöjd. Testrapport finns i vågforumet. smile.gif
    /Magnus

  • lars_k

    Medlem
    15 augusti, 2005 vid 07:36

    Toppen Magnus, din testrapport var trevlig! =)
    Hoppas bara jag kan få hem plankan snart….

  • star

    Medlem
    29 september, 2005 vid 07:58

    Söker en Shockwave 82 och har mailat Ulf W utan resultat. Finns det någon som vill sälja får ni gärna höra av er på “peahi86@hotmail.com”

  • lars_k

    Medlem
    29 september, 2005 vid 08:12

    Som jag fattat det har Ulf tagit “time-out” gällande AB+. Jag lyckades aldrig få hem någon bräda… frown.gif

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AB+ importör?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.