Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AHD tillbaka i Sverige

  • jesper_b

    Medlem
    29 september, 2008 vid 21:06

    Kul med fler märken i Sverige. Angående grafiken så är flera av dem (kanske alla jag vet inte men definitivt de där urballa) gjorda av Glenn som annars är en av nyckelpersonerna på Hotsailsmaui. Dessutom målar han rätt mycket, dvs konst. URSKÖN snubbe med grym feel både i riktigt höga bakåtar och i grafisk design. /JB

    Hoppla, såg att Ola var snabbare – sorry! /JB

  • bicless

    Medlem
    30 september, 2008 vid 07:34

    Snubbe som designar både brädor och segel…. nice 🙂
    Rätt radikal förändring att börja med Glenn design efter de smurfblå utan en linje i sikte.

  • foobar

    Medlem
    30 september, 2008 vid 09:33

    @Bicless 503411 wrote:

    Jag är lite extra glad eftersom den bräda jag har mest nostalgi känslor till efter mina 22 år på vattnet är just min gamla AHD free Diamond från 2001.

    Jag har inte så mycket att jämföra med, men jag tycker min ahd Free Race från 99 är skönare än min nya JP xcite. Och lättare. Och ofantligt mycket stryktåligare. Satans JPn går itu varje gång känns det som. AHDn bara går och går. Mitt kära lok. Hoppas deras teknologi är lika tålig idag.

  • vindsokaren

    Medlem
    30 september, 2008 vid 09:56

    Har precis skaffat Drops å så kommer Mattias och suktar med med AHD.
    Drops cw 91 är dock nice. Fungerade bra på Gotland i helgen.
    Jag får svänga förbi och klämma lite!

  • rillestark

    Medlem
    30 september, 2008 vid 11:20

    @foobar 503789 wrote:

    ahd Free Race från 99…AHDn bara går och går. Mitt kära lok. Hoppas deras teknologi är lika tålig idag.

    Här är min Free Ride 275 från 95. Jag fick använda den i helgen med 5,0. Grymt kul! 🙂

    Tillverkad i Schweiz… 😉

    Frid,

    /Richard

  • janne_b

    Medlem
    30 september, 2008 vid 17:19

    Hurraaaaa…ADHD:)

  • perrapops

    Medlem
    30 september, 2008 vid 18:40

    Vad roligt med AHD! Blir ju genast lite sugen på en ny vågis:)

  • mangew

    Medlem
    30 september, 2008 vid 20:40

    Var grymt nöjd med min MaxxRide så när det blev till att byta blev det en AHD Freestyle igen. riktigt fina plankor tycker jag 🙂 och nu menar jag inte bara grafiken. /M

  • bicless

    Medlem
    30 september, 2008 vid 20:43

    Vi kör premiärrabatt 1000:- på surfspot priserna om det är någon som vill ha en redan i höst 🙂

  • r_k

    Medlem
    30 september, 2008 vid 20:51

    Hur blir det med Seal och Sea Lion?

  • bicless

    Medlem
    30 september, 2008 vid 21:20

    De finns också tillgängliga. Kommer dock inte i första leveransen.
    Sealion har REK pris 13490:-
    Seal har REK pris 15490:-

    Vi hoppas kunna ligga ca 20% under dessa priser. Dessutom premiärrabatten då….

  • tocha

    Medlem
    30 september, 2008 vid 21:48

    Gott att ni kommer ta in AHD, något man sista åren. Själv har man gått och suktat efter en beggad AHD från 2001-2002, klassiskt fina tradvågisar. Med nya grafik som jag enligt Ola o Jesper förstår har Hot Sails Maui anor så är det klart att det här blir intressant. Se nu till att ta in linjen för vågsegling och inte bara större prylar!

  • bicless

    Medlem
    29 oktober, 2008 vid 10:27

    Nu kan man även provsegla AHD 1 månad hemma om man vill. Så man kan konstatera hur sköna de är 🙂
    Läs mer under http://www.surfspot.se

    Mvh

    Bicless

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AHD tillbaka i Sverige

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.