• jesper_b

    Medlem
    13 april, 2007 vid 11:44

    Hade jag varit kvar på Maui skulle jag personligen gå upp till Pascall och vridit om näsan på honom. Det gör jag i och för sig då och då ändå – men nu skulle jag vrida ett extra varv! /Jesper B

  • lars_k

    Medlem
    13 april, 2007 vid 11:53

    @Star 376127 wrote:

    Quatro rekommenderar inte att byta box som ett alternativ p g a maststroppspluggar etc. Avvaktar nu Quatros inställning.

    Det är en sån där box och plugg sitter ihop i en del eller hur? Scheisse.

  • mag

    Medlem
    13 april, 2007 vid 12:25

    Håller med, riktigt usel kvalitetskontroll på den fabriken minsann. Kanske har de för mycket att göra eller tjänar för mycket just nu för att hinna prioritera?!? Uselt för deras rykte på sikt, speciellt som de bygger massvis till kräsna kvalitetsmedvetna Japaner som inte skulle accepter detta. Och nu får de badwill här också, för första gången iofs. Säkrast verkar tyvärr att köpa custom på plats, synd det.

    Hade du inte så gärna velat testa bräda skulle jag be dem betala frakten dit och hem igen.

    /Magnus

  • star

    Medlem
    16 april, 2007 vid 12:19

    Fått mail från Quatro som skickar en ny bräda!! “I therefore suggest that we build you a new board (same specs and design) and ship it to you as soon as possible. I want to make absolutely certain that you are stoked with your new board and will enjoy riding it as well”. Måste säga att jag är imponerad av Quatro och deras sätt, dock efter en del mailande, tar och löser situationen. Ytterliggare en nöjd kund samt massvis av goodwill.

  • lars_k

    Medlem
    16 april, 2007 vid 12:24

    Fan va bra! Grattis! 🙂

  • mag

    Medlem
    16 april, 2007 vid 13:20

    Bra jobbat!
    Vem får/får köpa den gamla brädan??? 😉
    Tur att Lalo & Co har fattat lite om marknadsföring!
    /Magnus

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.