Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Alla Hjärtans Dag – Varför dejta en surfkille?

  • jakobb

    Medlem
    14 februari, 2009 vid 19:17

    haha 😛

  • frippe75

    Medlem
    15 februari, 2009 vid 07:40
  • victor1990

    Medlem
    15 februari, 2009 vid 15:43

    haha, juste!

  • kate

    Medlem
    15 februari, 2009 vid 19:55

    Just därför skall man dejta en vindsurfkille-snygg häck…hahaha

  • safetygirl

    Medlem
    16 februari, 2009 vid 18:48

    Varför skall en surftjej inte dejta en surfkille: middagen är lagad när man kommer hem från surfing, ett varm bad är upphällt, en kall öl står på badkarskanten, ömmande muskler masseras omgående och han somnar inte av utmattning pga. surfing så fort han lägger huvudet på kudden…Riktigt trevligt faktiskt…och vilken surfkille har tid med detta, han håller ju bara på och fipplar med sina surfprylar eller hänger på Surfzonen.

  • tdk

    Medlem
    16 februari, 2009 vid 22:55

    Gött Johan, jag skall genast bifoga länken till Jenny, så jag kan hänvisa henne till något, om det börjas att gnälla..:)

  • rasmus_w

    Medlem
    17 februari, 2009 vid 08:58

    @Safetygirl 530695 wrote:

    Varför skall en surftjej inte dejta en surfkille: middagen är lagad när man kommer hem från surfing, ett varm bad är upphällt, en kall öl står på badkarskanten, ömmande muskler masseras omgående och han somnar inte av utmattning pga. surfing så fort han lägger huvudet på kudden…Riktigt trevligt faktiskt…och vilken surfkille har tid med detta, han håller ju bara på och fipplar med sina surfprylar eller hänger på Surfzonen.

    Och han klagar inte när du vill köpa en bräda till, eller byta hela segelkollektionen mot nåt nyare och fräschare? 🙂

  • safetygirl

    Medlem
    17 februari, 2009 vid 09:44
    Rasmus_W;530776 wrote:
    Och han klagar inte när du vill köpa en bräda till, eller byta hela segelkollektionen mot nåt nyare och fräschare? 🙂

    Nej, han vågar nog inte det, rädd att jag skall lämna honom för en surfkille kanske…

  • surfslusken

    Medlem
    17 februari, 2009 vid 09:52

    @Safetygirl 530789 wrote:

    Nej, han vågar nog inte det, rädd att jag skall lämna honom för en surfkille kanske…

    Hmm…Du har inte en bild eller så? Gärna helfigur o INTE i våtrdräkt.
    Går bra me ett på killen om du känner dej lite blyg, ja e fördomsfri o har ett öppet sinne.

  • rasmus_w

    Medlem
    17 februari, 2009 vid 10:20

    @surfslusken 530790 wrote:

    Hmm…Du har inte en bild eller så? Gärna helfigur o INTE i våtrdräkt.
    Går bra me ett på killen om du känner dej lite blyg, ja e fördomsfri o har ett öppet sinne.

    Fördomsfriare än jag trodde t.o.m., du vågar dig på Stockholmare.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Alla Hjärtans Dag – Varför dejta en surfkille?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.