Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Angående halva grejer trådar

  • Angående halva grejer trådar

    Publicerad av svennebanan på 23 juli, 2008 vid 13:12

    Kanske det skulle vara bra med en “Halva grejer” kategori under vindsurfing på Köp&Sälj?
    Det är nog synd att skräpa ner i Övrigt kategorin med trasiga/halva saker. En permanent annons per användare där de listar allt “skräp” de vill bli av med kanske är en bra begränsning också.

    Halva grejer trådar är bra men svåra att söka i och administrera allteftersom saker försvinner (om de nu gör det;)

    jat svarade 15 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jat

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 13:25

    @svennebanan 484661 wrote:

    Kanske det skulle vara bra med en “Halva grejer” kategori under vindsurfing på Köp&Sälj?
    Det är nog synd att skräpa ner i Övrigt kategorin med trasiga/halva saker. En permanent annons per användare där de listar allt “skräp” de vill bli av med kanske är en bra begränsning också.

    Halva grejer trådar är bra men svåra att söka i och administrera allteftersom saker försvinner (om de nu gör det;)

    Finns det inte redan en kategori som heter skänkes eller bytes. Jag ser ingen skillnad i halva grejor diskussionen och skänkes eller bytes.

  • hakuna

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 13:30

    Var hittar du skänkes eller bytes?

  • svennebanan

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 13:46

    @JAT 484663 wrote:

    Finns det inte redan en kategori som heter skänkes eller bytes. Jag ser ingen skillnad i halva grejor diskussionen och skänkes eller bytes.

    Ah. Visste väl att jag missat något. Det kanske skulle finnas en under vindsurfing kategorin ockås om man vill browsa just såna prylar (vilket jag vill då man aldrig vet vad man saknar).

    Det kanske bara behövs en klistrad tråd om hur man hittar eller blir av med prylar så att alla vet var de ska söka/posta annonser tex att halva prylar hamnar under Övrigt.

  • diil

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 15:11

    Har en bakdel till en Fanatic Pure Gecko, från mastskenan och bakåt ungefär. Läggs fan inte under skänkes dock, ska säljas, bra bräda ju! Gamla brädor brukar ju kosta 3000 spänn, så vi säger 1500…

  • jat

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 18:13

    @hakuna 484666 wrote:

    Var hittar du skänkes eller bytes?

    Under rubrik köp&sälj i underkatergori Säljer/övrigt finns en kategori som heter Skänkes.
    Jag hittade ingen bytes så, det verkar vara det som saknas.

    //Jonas

  • jat

    Medlem
    23 juli, 2008 vid 18:14

    @Diil 484682 wrote:

    Har en bakdel till en Fanatic Pure Gecko, från mastskenan och bakåt ungefär. Läggs fan inte under skänkes dock, ska säljas, bra bräda ju! Gamla brädor brukar ju kosta 3000 spänn, så vi säger 1500…

    Jag har en framdel av en gammal mistral score. går det ihop tro…
    Det är väl dax för en tråd med halva brädor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Angående halva grejer trådar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.