Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Aquapac Sports Mini armhållare nytt för 2006

  • jps

    Medlem
    10 april, 2006 vid 17:05

    No worries. Apology accepted 🙂

    Är kanske lite grinig själv idag… Snösurfsäsongen har tagit slut och vattnet känns fortfarande lite för kallt och uppblandat med isbitar för att att locka till ‘riktigt’ surfande. Abstinens helt enkelt!

    PS Om jag mot förmodan börjar köra lite fortare någon dag framöver kanske jag skickar in en fil eller två.

  • getwet

    Medlem
    10 april, 2006 vid 18:25

    Du SKA skicka in filer, oavsett hastigheter. Det är det som är så bra med speedsurfing.com att man kan tävla mot sig själv och se hur man förbättras.

    Kan meddela att de flesta som numera är reggade defintivt ökat sina farter med hjälp av siten, analysera, pröva och konstatera. Prova själv, du kommer bli överaskad hur fort man utvecklas med vettiga hjälpmedel.

  • jps

    Medlem
    10 april, 2006 vid 18:54

    OK då säger vi det.

  • sandersson

    Medlem
    11 april, 2006 vid 13:23

    Gick och köpte en Aquapac Sports Mini till min foretrex 101. Jag kan hålla med om att den är lite onödigt stor men jag tror att det inte påverkar så mycket. Kombinationen med armbandet och utaget i själva tätningsmekanismen gör att den nog kommer att funka bra. Men det är klart, är man minimalist kanske man stör sig på den. Jag har inte provat den på böljan ännu men det verkar bra.
    Jag har tänkt att , som på bilden , förutom bandet runt armen även fästa den i flytvästen. Se dom bifogade bilderna.

    Snabblänken och snöret på ena bilden följer med aquapacen. Jag har gjort en egen lösning med en liten klämma som jag fäster i flytvästen.

    /Sven

  • tbsurf

    Medlem
    11 april, 2006 vid 13:37
    sandersson wrote:
    Gick och köpte en Aquapac Sports Mini till min foretrex 101. Jag kan hålla med om att den är lite onödigt stor men jag tror att det inte påverkar så mycket. Kombinationen med armbandet och utaget i själva tätningsmekanismen gör att den nog kommer att funka bra. Men det är klart, är man minimalist kanske man stör sig på den. Jag har inte provat den på böljan ännu men det verkar bra.
    Jag har tänkt att , som på bilden , förutom bandet runt armen även fästa den i flytvästen. Se dom bifogade bilderna.

    Snabblänken och snöret på ena bilden följer med aquapacen. Jag har gjort en egen lösning med en liten klämma som jag fäster i flytvästen.

    /Sven

    klockrent 🙂

    hoppas iaf att alla inser fördelen med den här placeringen nu

  • svanvik

    Medlem
    30 juni, 2006 vid 12:10

    Är det denna 206 som gäller eller finns det mindre bra alternativ? Vill gärna ha band runt armen och ett snöre som säkring.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Aquapac Sports Mini armhållare nytt för 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.