Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Auktion: SB Evo 75 Wood

  • goose

    Medlem
    6 september, 2006 vid 18:11
    Skywalker wrote:
    Lägg ditt bud på en Starboard Evo 75 Wood 2005 och ha chansen att få en ny vågbräda till vrakpris.

    Mer info om auktionen här.

    2005-modellen har väl 74 liter, inte 75??

  • skywalker

    Medlem
    6 september, 2006 vid 20:19

    Tryckfelsnisse har varit framme. Givetvis ska det vara 74. Ändrade det i mitt inlägg. Tack för påminnelsen.

  • surfjohan

    Medlem
    6 september, 2006 vid 20:29
    Skywalker wrote:
    Tryckfelsnisse har varit framme. Givetvis ska det vara 74. Ändrade det i mitt inlägg. Tack för påminnelsen.

    Vem vet? Den kanske e på 150 liter? Verkar inte som dom har så bra koll på sina egna brädor.. men det spelar väl ingen roll.. deras teamseglare köper väl dom och ställer tillbaka dom i affären ändå..

    Och innan ni bjuder högre tänk på att dom har rea på surf og ski i dk http://www.nautic-surfogski.dk , polarn köpte en sprillans ny starboard freesex 100 -05:a för 3999 danska.

  • ola-h

    Medlem
    6 september, 2006 vid 20:30
    dr Masse wrote:
    Ola, jag tror helt och fullt på din förklaring. Dock borde ju kanske windsurfing.se tänkt på att informera sina teamseglare och andra man har i sin “sfär” om hur man tänkt att det skall funka med auktionerna.

    Visst, det är frivilligt att bjuda i auktioner. Men visst känns det väl bättre om autktionen, som väl är till för potentiella kunder, även attraherar och drivs av dessa? 🙂

    Förstå mig rätt, idén är asbra men det gäller ju att den funkar som det är tänkt också, ah! Riktigt bra marknadsföringsgrej är det. Och någonstans så tror jag inte att tanken var att teamseglarna skulle vara med och bjuda, även om det nu råkade bli så.

    Jo, jag håller med. Det var liksom inte bara det faktum att jag redan har en A117 som gjorde att inte jag bjöd… Men alla tänkte tydligen inte så (långt?).

  • salle2

    Medlem
    6 september, 2006 vid 21:24

    Riktigt fult att team seglarna fick vara med och bjuda och sedan ställa tillbaka grejer i affären. Kommer aldrig mer med den hemsida att göra!
    Mvh Mats Sahlen

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Auktion: SB Evo 75 Wood

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.