• Badmössa

    Publicerad av Oregistrerad på 11 juli, 2006 vid 10:52

    Hej!
    Jag har just börjat med vindsurfing, verkligen jättekul måste jag säga! Men vattnet sliter så på mitt hår… Finns det någon som har ett bra tipps på badmössa eller något man kan använda för att bevara frisyren?

    jomensaatt svarade 17 år, 9 månader sedan 16 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • stinger

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 11:06

    Kör neoprenhuva på sommaren också då. Vattenfast mascara och läppstift har du säkert redan hittat 😉

  • pederboy

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 11:09

    Ha ha ha,
    Stinger sluta svara på dina egna inlägg.

  • oscar

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 11:14

    Fia frissen, dopa huvet i epoxy. Vattenfast och håller garanterat längre än hårspray….

  • mbkpeter

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 11:55

    kan inte bestämma mig för arikv eller offtopic

  • Oregistrerad

    Gäst
    11 juli, 2006 vid 19:39

    Ingen som har ett seriöst svar? Det är en seriös fråga!

  • fastforward

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 20:07

    Jag ber om ursäkt å hela Surfzones vägar om detta är en seriös fråga – grejen är att det är många “Oregistrerade” som skriver en massa mer eller mindre oseriösa inlägg här varför tonen lätt kan bli lite skämtsam.

    Tyvärr vet vi nog inte så mycket om hur man behåller en frisyr – men desto mer om hur man blir av med den.

  • Oregistrerad

    Gäst
    11 juli, 2006 vid 20:08

    Kolla med tävlingssimmarna

  • kamaaina

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 20:13

    Hejsan
    Intressant inlagg. Jag har samma fraga fast ur ett annat perspektiv. Jag som manga andra killar rakar haret pga att det tyvarr har blivit lite for tunnt pa toppen for att bibehalla dread locksen 😉

    Hur som helst, under sommaren nu nar jag spenderar mkt tid i Hood River e jag alltid lite orolig att man skall branna hjassan i solen. Solkram? jovisst, men upplever att det blir kladdigt o rinner ner i ogonen. har testat keps, forsvann efter en wipeout, blev billiga kepsar ett tag med “malar mossa” men de e helt vardelosa. Sedan tankte jag att man kanske skulle designa ngn moss-liknande sak som sitter som ett smeck pa skallen o salja rattighetrnat till Billabong, vad fan vet jag. Nagon skallig typ som har ngra tippps.

    /Freddan

  • rasmus_w

    Medlem
    11 juli, 2006 vid 23:00

    En fiskarhatt eller liknande med snodd under hakan borde kunna funka, och så kan du tävla med Phil mcGain om att synas på vattnet, han brukar väl segla slalom i hatt.

  • willyskipper

    Medlem
    12 juli, 2006 vid 00:29

    hjälm.

  • oscar

    Medlem
    12 juli, 2006 vid 06:52

    http://www.mauisails.com/index.php?what=store

    The Teams sailing hat. Specialutvecklad för vindsurfing.

  • Oregistrerad

    Gäst
    12 juli, 2006 vid 13:23

    Tack för tippset.. Hjälm så klart!

  • kamaaina

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 01:55

    Hjalm? Jovisst om det e tokiga forhallanden
    Team hatt? Om man vill se ut som en galning
    Keps? har funkat, men om man inte vill se ut som en bebis med en “strap” under hakan sa far det vara.
    Egen design? Jag har tankt mkt pa hur denna skulle se ut, kanske en “bandana” i latt matrial + ngt matrial pa insidan med hog friktion mot huden…hmm va fan vet jag. Tills vidare blir det fett med solkram

    /F

  • Oregistrerad

    Gäst
    19 juli, 2006 vid 08:41

    Eller just en badmössa

  • sidpiraya

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 11:23

    Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.