• guppy

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 11:37

    Sombrero, kanske?

  • bill

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 15:32

    Skaffa en “leech” till kepan då!
    Behöver ju inte se heltöntigt ut med en liten tampbit som du fäster i tex dragskon på dräkten.
    Du lär fortfarande tappa smäcken vid en wipeout men kan fiska upp den ur havets käftar igen.

    Kamaaina wrote:
    Hjalm? Jovisst om det e tokiga forhallanden
    Team hatt? Om man vill se ut som en galning
    Keps? har funkat, men om man inte vill se ut som en bebis med en “strap” under hakan sa far det vara.
    Egen design? Jag har tankt mkt pa hur denna skulle se ut, kanske en “bandana” i latt matrial + ngt matrial pa insidan med hog friktion mot huden…hmm va fan vet jag. Tills vidare blir det fett med solkram

    /F

  • sponte

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 21:22

    Använd sydväst, funkar i alla vindriktningar…

  • smurff

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 23:31
    Kamaaina wrote:
    Hejsan
    Intressant inlagg. Jag har samma fraga fast ur ett annat perspektiv. Jag som manga andra killar rakar haret pga att det tyvarr har blivit lite for tunnt pa toppen for att bibehalla dread locksen 😉

    Hur som helst, under sommaren nu nar jag spenderar mkt tid i Hood River e jag alltid lite orolig att man skall branna hjassan i solen. Solkram? jovisst, men upplever att det blir kladdigt o rinner ner i ogonen. har testat keps, forsvann efter en wipeout, blev billiga kepsar ett tag med “malar mossa” men de e helt vardelosa. Sedan tankte jag att man kanske skulle designa ngn moss-liknande sak som sitter som ett smeck pa skallen o salja rattighetrnat till Billabong, vad fan vet jag. Nagon skallig typ som har ngra tippps.

    /Freddan
    HAHAHAHAHAH
    faen katarina Ahlshammar måste väl ha en del avlagda speedo-mössor som hon säljer billigt på blocket kanske har hon med uv-xply oxå; signerade givetvis.
    Vindtorkan håller nog på förgöra oss alla. det märks på dessa trådar
    håret, mössan, skav i skrevet av hängselen äh kom igen va
    BÖRJA BLÅS!
    (ser bra ut, sön, mån, tis shhhh men säg inte det högt)

  • jayp

    Medlem
    1 september, 2006 vid 11:26

    har virkat en egen mössa som sitter som gjuten..inte för att jag använder den för surf men iaf 🙂 går säkert o få tag på nåt plastbaserat garn o virka järnet.

  • calle_b

    Medlem
    1 september, 2006 vid 12:22

    tappade en fin smäck av Donpedro i Klitmöller för ett tag sen, jävla fin mössa. Virka in en gummisnodd som går under hakan, så problemet löst.

  • jomensaatt

    Medlem
    1 september, 2006 vid 12:38

    Det är Therese Ahlshammar hon heter.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.