Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa 5/3 våtdräkten för runt 2000kr?

• skanepaul

Medlem
    15 september, 2009 vid 20:15

Dubbelt så mycket är väl att ta i, visst du skrev ”vissa” varor.

Men jag förstår vad du menar, helt klart, ”sverige” är inte billigt för tillfället.

• skotten

Medlem
    15 september, 2009 vid 21:45

I have ridden my crossfire for two seasons now, and its always done the job, all year… and its warm after you come out of the water to talk shit on the beach.. which I do a lot… (single layer)

• maramas

Medlem
    16 september, 2009 vid 11:20

Nu har jag beställt dräkt. Det blev en en Mystic Venom 5/3 DL.

Den fanns på rea för 99GBP och med frakt inkluderad (15GBP) så sparar jag ändå dryga 900kr. Känns helt klart rätt att beställa från utlandet då tycker jag! Även om jag förstår resonomanget med att supporta sin local dealer. Men då får dom fan supporta mig med bättre priser med tycker jag!

Hoppas det inte dröjer för länge innan jag får den bara, han skulle skicka den idag.

Tack för all info och för att ni höll tråden vid liv! :laugh:

• markis

Medlem
    16 september, 2009 vid 13:52
    Maramas;576432 wrote:
    Nu har jag beställt dräkt. Det blev en en Mystic Venom 5/3 DL.

Den fanns på rea för 99GBP och med frakt inkluderad (15GBP) så sparar jag ändå dryga 900kr. Känns helt klart rätt att beställa från utlandet då tycker jag! Även om jag förstår resonomanget med att supporta sin local dealer. Men då får dom fan supporta mig med bättre priser med tycker jag!

Hoppas det inte dröjer för länge innan jag får den bara, han skulle skicka den idag.

Tack för all info och för att ni höll tråden vid liv! :laugh:

Så för SEK 1300 får du alltså en Venom hemlevererad!? Nice!

• skotten

Medlem
    16 september, 2009 vid 14:42

faaacking cheap bastardos!! all of you… dont go running to your local dealer if you have any problems now : )

• maramas

Medlem
    16 september, 2009 vid 15:13

:cool2:

markis;576462 wrote:
    Så för SEK 1300 får du alltså en Venom hemlevererad!? Nice!

Rätt uppfattat! Nice som bara den!!

• mackan

Medlem
    16 september, 2009 vid 16:18

Eller så kan man ju köpa begagnad Cure för en spottstyver..
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/25100/cat/1/limit/recent

• skotten

Medlem
    16 september, 2009 vid 16:27

haha marcus.. he already bought one dude : ) good to see you are reading the threads now and again 😛

what you up to dude, its been AAAges…

• mackan

Medlem
    16 september, 2009 vid 21:08
    skotten;576499 wrote:
    haha marcus.. he already bought one dude : ) good to see you are reading the threads now and again 😛

what you up to dude, its been AAAges…

have had som good surf (not kite) the last weeks
    going to turkey tomorrow. have a house down there in bodrum for free for a week. c u in the beginning of oct for some downwinders with my new helix 6sqm..

• skotten

Medlem
    16 september, 2009 vid 21:10

fo sho bro…. : )

• maramas

Medlem
    22 september, 2009 vid 11:15

Fick min våtdräkt igår, så det var både billigt och med snabb leverans, så jag är super nöjd, och kan verkligen rekommendera http://www.kiteitright.com/!

• davids

Medlem
    23 september, 2009 vid 09:59
    skotten;576478 wrote:
    faaacking cheap bastardos!! all of you… dont go running to your local dealer if you have any problems now : )

red text?

• pjoter

Medlem
    23 september, 2009 vid 16:13

skulle inte tro det. är väl tyvärr inte helt ovanligt med folk som köper billigt utomlands å sen går å försöker fixa garantiärenden i sverige.
    Lite trist att lägga massa energi på nåt som man inte får ett skit för.

• skotten

Medlem
    23 september, 2009 vid 16:42

nah, I will always promote our local dealers, I dont care if its the surfers paradise mafioso or whoever.. the truth of the matter is that these are the guys that put up the prizes and fund local events be it an investment of time or financially.

• skotten

Medlem
    23 september, 2009 vid 16:46

nah, I will always promote our local dealers, I dont care if its the surfers paradise mafioso or whoever.. the truth of the matter is that these are the guys that put up the prizes and fund local events be it an investment of time or financially.

Dont be fooled into thinking that brands are telling the stores ”heres a bunch of free shit to give away” those guys take their hard earned cash (that is normally only made during the summer months) and throw it back to the beaches so we can all hang out together and share some love…. and so Racz can win something of course….

Anyone in here or on the beach bragging about how they dont want to contribute to any of this should be ashamed of themselfes.

Surferlove.

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bästa 5/3 våtdräkten för runt 2000kr?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.