Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bildannonser och andra förslag rörande forumet

  • Bildannonser och andra förslag rörande forumet

    Publicerad av martin på 26 juli, 2007 vid 07:35

    Jag vill uttrycka mitt missnöje över att bara annonser med bilder syns i listan över senaste annonser i Köp&Sälj. Jag tror många av annonserna utan bilder missas av en hel del läsare, inkl mig själv. Visst ser det grafiskt sett snyggare ut att ha enbart bildannonser i den översta matrisen, men mig hade det inte stört nämnvärt om man istället för bilder fick upp en vit ruta med “no picture” eller liknande.

    När jag ändå är igång och klagar så har jag en annan grej som jag stör mig på så här efter en bra stund med den nya utformningen. Jag saknar möjligheten att titta på en hel kategori av annonser eller inlägg samtidigt. Jag hade exempelvis gärna sett att man kunde välja att visa alla inlägg som har med vindsurfing att göra samtidigt eller visa alla kiteannonser, inkl kites, brädor och övrigt. Och även om jag inte är direkt intresserad av racing så dyker det upp bra inlägg där då och då som jag numera missar oftas pga att jag sällan går in i underforumen. En funktion som samlar alla vindsurfinlägg skulle återskapa lite av den allt-i-ett-känsla som den ursprungliga Konfen hade. Dessutom blir tempot på inläggen högre och jag kan på så sätt motivera att ta tätare pauser från arbetet 🙂 Finns funktionen redan så tar jag tacksamt emot en instruktion om hur man gör för att lösa saken.

    Jag vet att det här borde ligga i ett underforum, men det är ju knappt någon som kollar där vad jag vet.

    carl-r svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • memark

    Medlem
    26 juli, 2007 vid 13:25

    Jag tycker det är bra! Hur seriös känns en annonsör som inte ens orkat ta en bild på det som säljs?
    (“Alla har inte kamera”, nä men låna kompisens mobil eller vad som helst.)

    Del två håller jag med om. Jag skulle vilja ha en “Nya inlägg” där jag själv kan välja vilka forum som ska ingå.

  • carl-r

    Medlem
    29 juli, 2007 vid 00:26

    Ang del 2, testa så här: http://www.surfzone.se/forum/search.php?do=getdaily&f=33

    Går att filtrera på vad man vill, siffran är samma som är när man väljer forum.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bildannonser och andra förslag rörande forumet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.