Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Kristiflygarhelgen Haga Park

  • sundheden

    Medlem
    2 juni, 2017 vid 10:51

    @cobainwindsurfer 744075 wrote:

    Grymt surfabstinens-skapande bilder, Haga Park ser sjysst ut, varför har jag aldrig varit där?!

    Jag tänkte detsamma efter mitt första besök denna flygarhelg.
    Men det var mer än så, massa trevliga surfare att tjöta med och få nya tips från, gigantisk bra ryggyta så alla får plats, utställare, surfshop, mat och dryck, bra surf för alla nivåer av surfare, en kick-ass sjöbris som gav en ordentlig knuff varje dag.
    Som jag förstår hade vi extra tur med vinden just i år.
    Sen är ju Öland väldigt trevlig och vacker också… inte helt fel! =)

  • sailortrash

    Medlem
    2 juni, 2017 vid 11:49

    Tur med vinden? Nja..det där är Haga standard faktiskt…inte varje dag, men ett par gånger i veckan mellan maj och juni iallafall

  • herr-pelegrin

    Medlem
    5 juni, 2017 vid 07:33

    Jag gissar att det nog ändå var lite utöver det vanliga denna Kristi Flygarhelg! Man måste nog varit där just denna helg för att förstå hur magiskt fint det verkligen var. Hur mycket surfare som helst, högsommarvärme och 4.5-vindar vissa dagar. Som barnbarn-vakt var det toppen att se svärson och dotter surfa iväg i 13 m/s utan att det var kyligt på land. Freestylarnas vändningar inne vid land var också verkligen en behållning. Killen vit-gröna seglet på bilderna ovan var ju hur skicklig som helst. En fröjd för ögat!

  • sailortrash

    Medlem
    5 juni, 2017 vid 12:54

    Jo, temperaturen var ngt extra…annars blåser det 4.5 rätt ofta på våren

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Kristiflygarhelgen Haga Park

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.