Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder och film från 2 veckor i Hugardha
-
Bilder och film från 2 veckor i Hugardha
zoolander svarade 18 år, 3 månader sedan 14 Medlemmar · 20 Svar
-
trevlet göbbar.. lite utveckling sen sist?! vi ses till sommaren då vi kan övertala ola att göra kiteloops vid bryggan i habo.. hehe
-
Helt klart, hur har du det Johan, mycke plugg eller?
Ang. komprimeringen, kan nån hjälpa mig. Börjar tröttna nu, har testat runt men hittar inge bra sätt. Jag vill komprimera min råfil som är en avi fil direkt utexporterad från Premiere. Vilket är bästa sätt? Sam, du har väl antagligen ett och annat trick?
-
Ska tydligen gå att uppgradera i adobe premiär så man får nyare komprimeringar .har inte testat själv..
Adobe suger för övrigt på komprimering! divex conveter snabbast. nackdel bara 24bilder/sek!annars använde jag windows media encoder, gratis att ladda ner! lyckades få fram ganska fin bild problemet var bara att det blev 16/9 format med ca 5000 i bitrate på bilden nu imte ljudet som nån påpeka! visserligen bra för widescreen skärmar!
-
Okay, lite sugen på Quicktime. En del av Rubens filmer är i Quicktime och riktigt bra komprimerade.
-
tjaaa.. jag har lite lugnare kurser denna terminen, men har dock pluggat 14h idag vilket suger pung.. hoppas inte det blir värre bara!
durå? vi hörs
Logga in för att svara.