Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder och film från 2 veckor i Hugardha

  • zoolander

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 20:16

    trevlet göbbar.. lite utveckling sen sist?! vi ses till sommaren då vi kan övertala ola att göra kiteloops vid bryggan i habo.. hehe

  • lewold

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 16:44

    Helt klart, hur har du det Johan, mycke plugg eller?

    Ang. komprimeringen, kan nån hjälpa mig. Börjar tröttna nu, har testat runt men hittar inge bra sätt. Jag vill komprimera min råfil som är en avi fil direkt utexporterad från Premiere. Vilket är bästa sätt? Sam, du har väl antagligen ett och annat trick?

  • danneman

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 17:18

    Ska tydligen gå att uppgradera i adobe premiär så man får nyare komprimeringar .har inte testat själv..
    Adobe suger för övrigt på komprimering! divex conveter snabbast. nackdel bara 24bilder/sek!

    annars använde jag windows media encoder, gratis att ladda ner! lyckades få fram ganska fin bild problemet var bara att det blev 16/9 format med ca 5000 i bitrate på bilden nu imte ljudet som nån påpeka! visserligen bra för widescreen skärmar!

  • lewold

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 17:48

    Okay, lite sugen på Quicktime. En del av Rubens filmer är i Quicktime och riktigt bra komprimerade.

  • zoolander

    Medlem
    24 januari, 2007 vid 06:28

    tjaaa.. jag har lite lugnare kurser denna terminen, men har dock pluggat 14h idag vilket suger pung.. hoppas inte det blir värre bara!
    durå? vi hörs

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder och film från 2 veckor i Hugardha

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.