Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing billigaste sättet att skicka bräda

  • billigaste sättet att skicka bräda

    Publicerad av pajas på 29 augusti, 2002 vid 20:24

    vad är billigast sättet att skicka en bräda på? .. post eller buss eller nått annat fraktsätt … gör inget om det tar ett tag
    jag har köpt en bräda som befinner sig vid norska gränsen .. lite långt att åka o hämta

    pajas svarade 21 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscar

    Medlem
    29 augusti, 2002 vid 21:15

    Bussgods tror jag inte tar så stora paket. Posten, hmm packa väl och då menar jag väl. De lyckades ta sönder häcken på min kompis bräda två gånger i tailen (ner till CLS och hem från CLS) trots att den var förpackad med kartong och 1 cm liggunderlag.

  • martin

    Medlem
    29 augusti, 2002 vid 21:24

    Du kan skicka brädan på lastbil med Fraktarna som samarbetar med Bussgods. Här i Västervik är det iaf bara att gå ner till Bussgods och lämna in brädan så ser dom till att den åker med Fraktarna. Jag har skickat brädor från den terminalen tre gånger och det har kostat mellan 100 och 125 kr till bla Malmö och Göteborg (inkl hemkörning till mottagarens dörr). Förra veckan skickade jag en bom och en stor boardbag i ett paket till Stockholm för 68 kr. Klart överkomligt. Hos Posten lär du få betala nästan tre gånger så mkt.

  • pajas

    Medlem
    29 augusti, 2002 vid 21:34

    oki då får det bli fraktarna …

    lucerna lär funka till helgen … fast jag åker till sthlm i morgon frown.gif så blir inget surf om jag inte tar med prylarna dit…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing billigaste sättet att skicka bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.