Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bladder Bladder.. jag vill ha en nybörjar bräda!

  • Bladder Bladder.. jag vill ha en nybörjar bräda!

    Publicerad av antiques på 26 april, 2005 vid 10:12

    Willfii…

    Jag vill ha en nybörjar bräda.
    Eftersom jag tycker om allt innom vattensport och förkastar inget så vill jag nu komplitera med en W-surf utr…

    Men den ska va MEGA nybörjare, alltså närmare 170L + med kanske en 6m2 rigg. Mest bara att ha när det blåser för lite för kite och man är själv å inte vill launcha draken.

    Det behöver inte va den senaste 97:or å sånt går bra, centerbord funkar också. Men delbar mast e ett måste.

    Hade en 135L freeride bräda innan och 6,5m2 rigg. Det funka bra för mig men min tjej vill också lära sig nu, så en modell större till pris modell mindre köpes om nån har nått hemma som ligger. Segel har jag iofs ett som jag kan använda. så det behövs inte.. smile.gif Kolfiber mast tack, bom med snabbfäste e åsså bra. grin.gif

    anonym-anvandare svarade 19 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • antiques

    Medlem
    26 april, 2005 vid 11:15

    wiiihaaaa nu har jag köpt en!

    BIC 200L, mast och naish 04:a segel på 6,2m2, bic bom 04:a

    1300.-

    bättre kan det inte bli! grin.gif

  • hakuna

    Medlem
    26 april, 2005 vid 14:22

    Gött mos! Hoppas du får mycket surf i sommar!

    /Niclas – kanske någon gång i framtiden får jobbet att installera förarlösa truckar på Plastal i Simrishamn!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 april, 2005 vid 14:45

    Svar till:


    Gött mos! Hoppas du får mycket surf i sommar!

    /Niclas – kanske någon gång i framtiden får jobbet att installera förarlösa truckar på Plastal i Simrishamn!

    [/ QUOTE ]

    Fast nu ser det ut å gå dåligt för dom! tongue.gif
    Men ifall att så hör av dig så kan vi fläska spotsen på österlen! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bladder Bladder.. jag vill ha en nybörjar bräda!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.