Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bli medlem i Skånes Kitesurfklubb!

  • flle

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 10:49

    är det bara jag som inte kan registrera mig?
    får detta. har betalt in 50kr på postgirot. försökt på olika datorer och hur många gånger som helst

    403 – Åtkomst ej tillåten!

    Du kan kanske inte se denna sida eftersom:

    1. Ett gammalt bokmärke/favorit
    2. En sökmotor som har en gammal datumangivelse för denna webbplats
    3. En adress med stavfel
    4. Du har ingen behörighet till denna sida
    5. Den begärda resursen hittades inte
    6. Ett fel inträffade under hanteringen av din begäran.

    Försök med någon av följande sidor:

    * Startsidan

    Om problemet kvarstår, kontakta systemadminstratören för denna webbplats.

  • skotten

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 20:41

    ahh come on lads heres a tutorial on a bit of style : )

    http://net.tutsplus.com/tutorials/php/404403-website-error-pages-with-php-auto-mailer/

  • kitemaster

    Medlem
    20 augusti, 2009 vid 20:35

    Det verkar vara en bug i registreringsformuläret. Nu har vi gått tillbaka till den gamla versionen och det bör vara fritt fram att registrera sig igen!

    Tack för att du uppmärksammade oss på felet!

  • 1111

    Medlem
    21 september, 2009 vid 07:40

    Hej!

    Vad händer? Får man en bekräftelse på att man är medlem?

    Totte

  • kitemaster

    Medlem
    22 september, 2009 vid 17:31

    Absolut! Du bör ha en bekräftelse inom 24h, annars kan du maila kassor@surfklubben.se och höra om registreringen inte gått igenom.

  • lidde

    Medlem
    22 september, 2009 vid 20:21

    Hej!

    Jag brukar skicka ut ett mail med en veckas mellanrum för att inte min syssla ska bli för administrativ och gå ut över mitt surfande och jobb:) Totte har jag inte hittat som medlem, det finns en Thord som är anmäld 090904 om det kan vara rätt kanske.

    //Lidde

  • skotten

    Medlem
    23 september, 2009 vid 15:12

    how you guys getting on with the projects? whats being discussed right now? (totally just being curious)

  • kitemaster

    Medlem
    23 september, 2009 vid 16:22

    Tack för påminnelsen. Här är vår senaste arbetsrapport. Den kan tyckas lite tafflig och snål på goa detaljer, men det beror på att väldigt lite är beslutat och möten pågår fortfarande.

    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=578065#post578065″]Arbetsrapport Skånes Kitesurfklubb 2009-09-14 – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

  • lidde

    Medlem
    28 september, 2009 vid 08:31

    GRATTIS CHRIS HEDGATE, medlem nr.100!

    Chris, du har blivit Skånes Kitesurfklubbs medlem nr. 100 och det vill vi uppmärksamma. Vi kommer att överlämna Skånes kitesurfklubbs ekologiska T shirt till dig.

    Skånes Kitesurfklubb har idag cirka 300 medlemmar och vårt mål är att bli 500 medlemmar innan 31 oktober 2009. Vi behöver din hjälp med att nå målet. Medlem nr 500 kommer att uppmärksammas med fina priser.

    Som medlem i klubben stödjer du det ideella arbete för att bevara spots och skapa goda förutsättningar för fortsatt kitesurfing i Skåne och övriga Sverige. Vissa av våra stränder har blivit belagda med förbud mot kitesurfing och diskussioner förs kring utökande av dessa surfförbud.

    Varmt välkommen att bli medlem i Skånes Kitesurfklubb!
    Gå in på http://www.surfklubben.se och anmäl dig.

    Chris Hedgate, än en gång grattis till att du är medlem nr 100 i Skånes Kitesurfklubb

  • lidde

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 18:13

    Grattis Chris!

    Medlem nr: 100

    Skånes Kitesurfklubb belönar dig med en T shirt för ditt medlemskap. Chris stödjer klubbens ideella arbete för att bevara spots och skapa goda förutsättningar för fortsatt kitesurfing i Skåne och övriga Sverige.

    Den som blir medlem 300 kommer att få något fint och 400 framförallt medlem 500.

    Gå in på surfklubben och anmäl er som medlemmar, 50kr/år!

    Stöd klubbens mål att bli 500 medlemmar innan 31 oktober.

    Skånes Kitesurfklubb

  • anderas

    Medlem
    4 oktober, 2009 vid 21:05

    Jag betalade avgiften och fyllde i formuläret för en vecka sen men har inte fått nått mail än, vad händer?

  • kitemaster

    Medlem
    4 oktober, 2009 vid 22:56
    Lidde;577863 wrote:
    Jag brukar skicka ut ett mail med en veckas mellanrum för att inte min syssla ska bli för administrativ…

    Du bör ha ett mail med bekräftelse under denna veckan, annars kan du maila direkt till kassor@surfklubben.se och kolla den vägen.

  • lidde

    Medlem
    13 oktober, 2009 vid 08:29

    Grattis Sara Hammarlund!
    Du blev medlem nr 300 och det vill Skånes Kitesurfklubb uppmärksamma.
    En mycket fin T shirt med Skånes kitesurfklubbs logga kommer levererad till dig snart.

    Vi tackar dig för att med din hjälp är klubben starkare så kitesurfingen kan fortleva och utvecklas. Klubben gör allt för att du ska behålla dina surfområde och för att du ska trivas med sporten.

    Aloha!

    //Lidde

  • gasen

    Medlem
    15 oktober, 2009 vid 09:28

    Martin
    Jag och Ylva betalar för vårt medlemskap ikväll.

  • flle

    Medlem
    18 oktober, 2009 vid 08:18

    jag får inte detta att fungera. jag kommer till sidan där det står att jag ska få ett mail efter registreringen. gjort detta under några månaders tid nu men inget händer.

    satte in 50kr den 18/8 märkt Filip Johansson. nån på insidan som kan hjälpa mig:)

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bli medlem i Skånes Kitesurfklubb!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.