Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bli medlem i Skånes Kitesurfklubb!

  • lidde

    Medlem
    19 oktober, 2009 vid 15:36

    Hej Filip!

    Din betalning är mottagen 18/8 och ett mail har skickats ut till din adress 18/8 som en bekräftan. Jag kommer att skicka ett bekräftelsemail till dig igen.

    Tack Filip för att du är medlem i kiteklubben!

    Hör gärna av dig till kassor@surfklubben.se så ska vi hjälpa dig.

    //Lidde

  • lidde

    Medlem
    19 oktober, 2009 vid 20:53

    Grattis Sara Hammarlund!
    Du blev Skånes Kitesurfsklubbs 300;e medlem. Vi vill tacka dig för att du stödjer klubbens ideella arbete.
    Lycka till med kitesurfingen.

    Vi vill be er som vill stödja klubbens arbete att hålla stränder öppna att gå in på Surfklubbens hemsida och anmäla er som medlemmar, 50kr/år.
    http://www.surfklubben.se
    //Lidde

  • phanmark

    Medlem
    13 december, 2009 vid 16:25

    Okejdå! Nu är jag oxå med.
    Undrar vad som händer nu?

  • flle

    Medlem
    8 januari, 2010 vid 16:02

    kan man som medlem köpa en tshirt? jag betalar gärna extra om det går till föreningen. och jag är säkert inte den enda.

  • skotten

    Medlem
    9 januari, 2010 vid 13:37

    hows it going with projects over the winter guys?

  • lidde

    Medlem
    9 januari, 2010 vid 16:46

    Hej!

    Jag ska ta upp frågan i nästa styrelsemöte om vi kan trycka upp Tshirts som klubben kan sälja.

    Om ni vill sätta in pengar för att stödja Skånes Kitesurfklubb är ni mycket välkomna, bankgiro: 428-3024. Märk betalningen med Förnamn och Efternamn!

    //Lidde

  • a-holm

    Medlem
    13 januari, 2010 vid 17:52

    Ska man förnya medlemskapet vid årsskiftet?

    Eller får man en påminnelse när det är aktuellt.

  • kitemaster

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 17:56

    Ursäkta sent svar!
    Naturligtvis skall medlemsskapet förnyas, vi kommer att gå ut med påminnelse till samtliga medlemmar via mail snart, men det går naturligtvis bra att förnya redan nu.

    Medlemsskap sträcker sig från april månad och ett år framöver.

    Förnyelse görs genom att betala 50kr till bankgiro 428-3024. Ange Förnamn, Efternamn och mailadress i meddelanderaden. Om inte allt får plats så ange enbart mailadress så hör vi av oss.

  • skotten

    Medlem
    7 februari, 2010 vid 23:01

    will we all get tshirts this year : )

  • kitemaster

    Medlem
    11 mars, 2010 vid 17:04

    Rapport från styrelsemöte Skånes kitesurfklubb 100308

    Kick-off i Habo Ljung 1-2 maj

    Boka 1-2 maj för då kör vi den årliga Kick-offen och bjuder in alla Sveriges kitesurfare och återförsäljare till Sveriges kitemecka Habo Ljung. I samband med Kickoffen kommer även Habo Kite Jam 10 gå av stapeln. Mer info om detta kommer senare.

    Skånes Kitesurfklubb – Årsmöte 3 maj

    Alla som är medlemmar i Skånes Kitesurfklubb är välkomna på årsmötet i Lund 3 maj.
    Plats: Segerfalksalen, Wallenberg Neuroscience Center, Sölvegatan 17, Lund
    Tid: kl 19.00
    Anmodan kommer även att sändas till våra medlemmar via mail.

    Förslag till ärenden på årsmötet – senast 19 april

    Medlemmar är välkomna att lämna förslag på ärenden som ni önskar att vi behandlar under årsmötet. Förslag skall vara oss tillhanda senast 19 april.
    Förslag skickas till info@surfklubben.se

    Erik Gibson
    Ordförande
    Skånes Kitesurfklubb

  • skotten

    Medlem
    11 mars, 2010 vid 17:17

    KICKASS!!! : ) cant wait for the kickoff!!

  • kitemaster

    Medlem
    25 mars, 2010 vid 16:38

    Ny arbetsrapport på surfklubbens hemsida:
    http://www.surfklubben.se

    Erik Gibson

  • gogga

    Medlem
    12 april, 2010 vid 08:27

    Är medlemsavgiften en årsavgift eller inträdesavgift? Om det nu är en årsavgift, får man automatisk något mail när det är dags för ny? Jag har tamejtusan ingen aning om när jag betalade nämligen!

  • lidde

    Medlem
    14 april, 2010 vid 04:15

    Hej Gogga!

    Medlemsavgiften är en årsavgift som löper till och med 20 maj. Du kommer att få ett mail när det är dags att förnya ditt medlemskap.

    Hör av dig till kassor@surfklubben.se med för och efternamn så ska vi kontrollera att du är medlem.

    Hälsningar, Lidde

  • gogga

    Medlem
    14 april, 2010 vid 07:16

    aaa, kanon! Vet att jag är medlem… Vet bara inte när jag betalade, men om man får mail så är det ju lugnt! Tack!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bli medlem i Skånes Kitesurfklubb!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.