• wiberg

    Medlem
    9 maj, 2006 vid 07:04

    Nice 😀
    Man slutar aldrig förvånas över uppfinningsrikedommen inom windsurf. 4000 är den värd!

  • Oregistrerad

    Gäst
    9 maj, 2006 vid 07:40

    Det här är nog en av få windsurfannonser som jag tycker kommer i närheten av att vara ett rimligt begärt pris!! hehe

    Det vore ju sjukt soft att speeda runt med en sån 😉 Gärna med en 80-tals pinuppa på var kanot, en krokodil på fördäck, och en cigarrbåt som jagar dig.. Sen kan du alltid köra lite freestyletrix som head-dips iförd dina Raybans med spegelglas àla Sylvester i Cobra..

    Jag tror jag ska lägga ett bud!!

    / cliff

  • svenne

    Medlem
    9 maj, 2006 vid 08:03

    Faktum är att jag har provat en sån där för länge sen. Den är inte så dålig som man kan tro, men det är ju inget man tränar Geckos med… 😉

  • jester

    Medlem
    9 maj, 2006 vid 09:26
    Svenne wrote:
    Faktum är att jag har provat en sån där för länge sen. Den är inte så dålig som man kan tro, men det är ju inget man tränar Geckos med… 😉

    Hade nog funkat fint för mig, iofs… 😉

  • Oregistrerad

    Gäst
    9 maj, 2006 vid 09:51

    @Jester]

    Svenne wrote:
    Faktum är att jag har provat en sån där för länge sen. Den är inte så dålig som man kan tro, men det är ju inget man tränar Geckos med… )[/quote wrote:

    Hade nog funkat fint för mig, iofs… 😉

    HA! en formularigg på den så hade det nog varit lite fart i den oxå. Jag hade inte bangat för att prova det!

  • donpedro

    Medlem
    9 maj, 2006 vid 14:29

    Verkar asballt ända tills man inser att man måste transportera grejjen till vattnet. Inget man skulle vilja köra kärringviken med kanske, släpa den där 300 meter mellan ett smaaalt stängsel.

  • rasmus_w

    Medlem
    9 maj, 2006 vid 23:47

    Men det är väl bar att gå i vid stenstranden och sen slöra ner till viken?

    🙂

  • surfan

    Medlem
    10 maj, 2006 vid 16:56
    mr_johan wrote:
    Klockren denna. Men vem vill ha en sån? Lär ju visserligen vara perfekta nybörjarbrägan:tongue:
    http://www.blocket.se/vi/8111229.htm?ca=20_s

    En sån hadde en kompis till mig när ja va 14år ja minns den som en cool pryl
    som gick otroligt lätt i lite vind. fan blev allt lite sugen

  • walle_gbg

    Medlem
    10 maj, 2006 vid 18:39

    Med tanke på att man faktiskt får med sig tält, sovsäck och proviant så kan ju begreppet surfsemester få en helt ny innebörd.

  • nissep

    Medlem
    11 maj, 2006 vid 12:05

    Hur är den att styra ? funkar det med fotstyrning eller är det riggen som gäller ??

  • rasmus_w

    Medlem
    11 maj, 2006 vid 22:25
    Walle_gbg wrote:
    Med tanke på att man faktiskt får med sig tält, sovsäck och proviant så kan ju begreppet surfsemester få en helt ny innebörd.

    Det får man väl på en formula med? Plus ett par backa öl…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.