Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boardsprenumeranter, får ni er tidning i "rätt" tid?

  • Boardsprenumeranter, får ni er tidning i "rätt" tid?

    Publicerad av calle på 6 januari, 2010 vid 20:09

    Hej!
    Återstartade min Boards prenumeration innan sommaren 2009 efter en tids uppehåll, jag har inte fått mina nummer inom vad jag anser rimlig tid mer än ett fåtal gånger. Jag har mailat efter ca: en vecka och då har dom skickat om tidningen och jag har haft den inom två dagar.
    Nu senast, december, så kom min tidning den 29:e medans den enligt folk på boardsforum kom till dom runt den 10:e, jag anse inte att den sortens leveranstid är ok.

    Är det några andra som prenumererar på Boards som upplevt samma sak eller kommer er tidning som den skall?

    Mvh Calle S
    PS Skickade ett irriterat mail där jag vill få min prenumeration uppsagd och mina pengar tillbaks, men dom har inte svarat än…..

    calle svarade 14 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • oaxen

    Medlem
    6 januari, 2010 vid 20:39

    Hej!

    Samma erfarenhet. Började prenumerera i somras. Har fått maila om nästan varje nummer. Några gånger har jag fått dubbelt. Sista numret fanns på Press Stop innan jag fick det.

    Deras policy är att svara inom tre arbetsdagar. Policyn följs knappast.

    Ägarbytet verkar ha fuckat uppe ett och annat.

  • rasmus_w

    Medlem
    7 januari, 2010 vid 09:55

    Ungefär samma erfarenhet. Å ena sidan gillar jag deras grej med “subscribers edition” även om det mest verkar innebära att framsidan verkar mindre nedklottrad. Däremot har flera nummer dröjt. Jag har inte mailat och hört av mig men decembernumret hade funnits ute i Press Stop i flera veckor när jag väl fick det.

  • vigla

    Medlem
    7 januari, 2010 vid 10:06
    Calle;594198 wrote:
    Hej!
    Återstartade min Boards prenumeration innan sommaren 2009 efter en tids uppehåll, jag har inte fått mina nummer inom vad jag anser rimlig tid mer än ett fåtal gånger. Jag har mailat efter ca: en vecka och då har dom skickat om tidningen och jag har haft den inom två dagar.
    Nu senast, december, så kom min tidning den 29:e medans den enligt folk på boardsforum kom till dom runt den 10:e, jag anse inte att den sortens leveranstid är ok.

    Är det några andra som prenumererar på Boards som upplevt samma sak eller kommer er tidning som den skall?

    Mvh Calle S
    PS Skickade ett irriterat mail där jag vill få min prenumeration uppsagd och mina pengar tillbaks, men dom har inte svarat än…..

    Samma erfarenheter tyvärr. sedan i somras har inte ett enda nummer kommit i tid utan cirka en månad för sent efter det att jag ringt och skällt, jävligt trist. Det verkar inte bry sig om prenumeranter utanför UK. Istället skickar de ytterligare ex så man får två samtidigt ?? Det har skyllt på någon skum strejk inom engelska posten som verkar slå på och av. Jag har bestämt mig för att inte förnya min prenumeration eftersom den kommer snabbare hos tidningsförsäljaren. vill ni få snabb kontakt och något form av besked är det endast luren som gäller.

    // Hasse

  • nlc

    Medlem
    7 januari, 2010 vid 16:23

    Samma här, hittade en ny surftidning i hyllan på Pressbyrån, men såg sen att det var Dec/Jan-numret av BOARDS och att de gjort om layouten på omslaget och att den fanns i butik innan min brevlåda… Lite trist.

  • macedu

    Medlem
    7 januari, 2010 vid 17:29

    Klassiskt…….

    Som ovan skrivare….. be Ert tidningshak att lägga undan ett ex för Er exklusivt….har de ej tidningen som beställd så be dem….. numera droppar de in ex i Köping (där de inte vet vad surf är, tro mig), och kioskkillen ler när han har exet bakom disken…..

    /mac

  • rrd

    Medlem
    7 januari, 2010 vid 17:49

    Jag har också fått några nummer sent, bla det senaste. Mailar o brukar få bra svar.

    Men det har alltid funkat bra tidigare i 10 år iallafall.

    Lite coolt med subs edition…

  • bohm

    Medlem
    7 januari, 2010 vid 18:05

    Köp på http://www.press-stop.se/

    Går t.o.m att prenumerera på den via press-stop. Blir dyrare men kanske är det värt det om man får tidningen i tid och slipper skicka mail och ringa.

  • macedu

    Medlem
    7 januari, 2010 vid 18:56
    bohm;594328 wrote:
    Köp på http://www.press-stop.se/

    Går t.o.m att prenumerera på den via press-stop. Blir dyrare men kanske är det värt det om man får tidningen i tid och slipper skicka mail och ringa.

    Där satt den :-). Tack för tipset 😀
    /mac

  • bicless

    Medlem
    8 januari, 2010 vid 17:20

    Tyska Surf levererar min tidning exemplariskt varje gång, trots att jag bytt adress och skrivit mail om detta på oförstålig tyska….
    Är kanske typiskt tyskt att ha 100% koll på sånt. En bra grej med surf är att alla prenumeranter kan läsa och ladda ner alla gamla testresultat och artiklar i databasen.

    Men lite sugen testa boards också så då får det bli press-stop grejen i sånt fall.

    Bicless

  • oaxen

    Medlem
    8 januari, 2010 vid 21:23

    La upp en tråd i ämnet på Boards forum. Fick svar idag. De lovar bot och bättring.

  • calle

    Medlem
    9 januari, 2010 vid 07:55

    Dom har inte svarat på mitt mail än, det skickade jag den 23:e. På forumet säger dom väl bara att dom skall kolla på ditt ärende.
    Jag är skeptisk……
    / Calle

  • oaxen

    Medlem
    9 januari, 2010 vid 09:19

    Nja, den här gången mailade de mig. Det var dessutom en helt ny mailavsändare så jag har gått hopp. I mitt svar uppmärksammade jag dem på att det var fler svenskar somhade liknande problem som inte skulle förnya sina prenumerationer etc.
    Jag återkommer så fort jag fått svar.

  • oaxen

    Medlem
    14 januari, 2010 vid 17:49

    Jag har nu fått en ny kontakt för ett par dar sen. Jag fick ett positivt svar och räknar med att allt funkar fortsättningsvis.

    Om det är någon av er som vill ha kontakten så kan ni slänga iväg ett mail till:
    “mitt förnamn” alfakrull lind punkt gs (utan mellanslag).

  • calle

    Medlem
    14 januari, 2010 vid 19:28

    Hej!
    Kul för dig 😉
    Jag har fortfarande inte hört av Boards, har nu bestämt mig för att efter att min prenumeration tar slut så blir det ett lååångt uppehåll, jag hatar att bli ignorerad av folk som jag betalar pengar till.
    Dessutom vill jag ha så lite “negvibbar” som möjligt kring min vindsurfing, jag har prenumererat i många, många år men nu räcker det.

    / Calle S

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Boardsprenumeranter, får ni er tidning i "rätt" tid?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.