Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boende Jeri

  • charlieb

    Medlem
    11 augusti, 2008 vid 13:35

    Vi är två som ska flyga 17/12 till 6/1 2009. biljetten kostar 13 250 per skaft, verkar vara där man hamnar om man ska iväg över jul nyår.

    har kollat med Vela och club ventos med boende samt surfhyra och resa t/r fortaleza-Jeri , dessa priser hamnar mellan 24 500 och 27 500. Borde man inte kunna komma ner i pris?

    Finns tips?

    C

  • johan-g

    Medlem
    31 augusti, 2008 vid 18:14

    Vi betalar 10 tkr per person för flygbiljetten med TAP T&R. Bokade boende och surfhyra genom VELA och betalar 3 250 USD för två personer för 16 dagars boende och 15 dagars surfhyra. Vi är dock både på Icarazinho och Jeri så det är därmed 3 st privata transfers inkluderade i priset. Kommer bo på Les Alizes och Blue Jeri. Men detta är ju i november.

    JAg kom fram till att boka boende och brädhyra direkt genom Clubventos blev det dyraste alternativet. Det var dock billigare att boka hela paketet med flyg osv. genom de två tyska resebyråerna.

    Någon mer som är där mellan 7-24 nov?

    /Johan

  • swe_911

    Medlem
    2 september, 2008 vid 09:07

    Så var sista faxet skickat! 6.e okt till 16:e nov blir det. Någon mer som kommer vara där och som inte har bokat boende? Blir ju rätt mycket billigare om man delar boende av vad jag kan se på nätet…

    /Martin

  • lillhagen

    Medlem
    2 september, 2008 vid 09:14

    Har bokat flygbiljett den 10:e november till den 10:e december. Vi är minst 2 st från Götet och vi har inte fixat nått boende än…

    //Henrik

  • swe_911

    Medlem
    2 september, 2008 vid 21:06

    Ok, sista veckan (9:e till 16:e) ska jag köra i Icarazinho. Kanske är bäst att hitta boende på plats så man kan pruta lite:P

  • mattiasottosson

    Medlem
    12 september, 2008 vid 22:03

    Det lutar mot att jag kommer vara på plats mellan 7:e oktober till 21:a december. Bokning sker i dagarna…

  • bigblue

    Medlem
    15 september, 2008 vid 09:03

    Har just flyttat fram vår resa. Skulle åkt i oktober men nu blir det 31 nov till 10 december.

  • tim-eriksson

    Medlem
    15 september, 2008 vid 09:58

    Hur gör folk med boenden..? Sugen på att åka dit 2-3 månader inom något år..

  • swe_911

    Medlem
    15 september, 2008 vid 18:28

    Jag är där 7.e oktober tom 16:e november. Delar gärna boende om någon är intresserad.

    Martin Hedrén

  • wilder

    Medlem
    21 september, 2008 vid 17:30

    @Lillhagen 496091 wrote:

    Har bokat flygbiljett den 10:e november till den 10:e december. Vi är minst 2 st från Götet och vi har inte fixat nått boende än…

    //Henrik

    Tjena, jag ska va där i 2 månader från mitten av november (14-18 nov) till mitten på Januari. Vi skulle ju kunna slå oss ihop och försöka se om vi kan få det billigare. Själv räcker det med en säng och tak så jag har kollat runt på hyggliga hostels i byn som inte kostar så mkt och som d borde gå att fixa en special deal med om man ändå ska stanna så länge.

    //André

  • swe_911

    Medlem
    21 september, 2008 vid 23:36

    Ni som varit i Jeri – vad ska man betala för boende per natt? Vad är normalt?

  • wilder

    Medlem
    30 september, 2008 vid 12:05

    Är det någon som vet om det finns möjlighet att låsa in sina prylar hos några av surfklubbarna vid stranden mot rimlig betalning eller kommer det behöva konkas med alla prylarna genom stan innan å efter varje surf?

  • johan-g

    Medlem
    30 september, 2008 vid 20:02

    Läste att det inte finns någon bankomat i Jeri. Ni som varit där, var/hur tar man ut pengar? Känns ju som jag inte vill ha hela reskassan i cash i Brasilien. Hur är prisläget? Vad kostar typ:

    Stor öl?
    Lunch?
    Pizza?
    Middag?

    Är det billigt att handla prylar där nere? Lycras, boardshorts etc.

  • basse

    Medlem
    1 oktober, 2008 vid 05:45

    Ta ut stålarna på flygplatsen innan du drar till Jeri. Thats it, finns inga andra alternativ. Jo förresten, det finns några i Jeri där du kan ta ut stålar på kort men då blir det till en jääävligt dålig kurs kan jag lova!

  • mattiasottosson

    Medlem
    1 oktober, 2008 vid 11:18

    Har lite segelångest. Vad ska man ta med sig för storlekar? 4.2, 4.7, 5.3, kan det fungera?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boende Jeri

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.