Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra grepp i dojjorna

  • mats_o

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 11:26

    Tycker det låter konstigt med kroppsfett, det borde inte hamna där i så stora mängder. Kanske kan vara så istället att det står i ralation till mängden svamp på fötterna, kanske svampen fått fotfäste i dojjan inifrån och helt enkelt livnär sig på latexen?

  • ola-h

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 11:33

    Jag kissar mindre i dräkten nu för tiden. Kanske har skorna blivit kladdiga av kvävebrist.

  • bicless

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 22:20

    @Carl R 489686 wrote:

    Stort tack för denna tråden. Jag har svajat fram och tillbaka mellan de där dojorna och np 3000. Jag har redan nya modellen av np’s låga och har varit nöjd med dem, så då lutar det nog lite mer åt att göra det enkelt och fortsätta med np.

    Prova nått nytt 🙂
    Jag seglade jämt NP tidigare men har nu upptäckt att det finns både varmare och hållbarare skor. Atan är för övrig enda skon som är superkalkad när den kommer från fabrik, måste va någon speciell gummiblandning i denna.
    Lite skumt om man skall kalka regelbundet, känns inte så kul att hålla på med, jag har dock aldrig gjort det och det funkar endå. Mest kör jag dock på mina Ascan som aldrig kalkas eller torkar eller nått annat mysko. Ser lika dana ut efter varje säsong. De luktar roligt efter någon säsong men de har alla mina skor gjort, beror nog på undertecknad.

  • planing

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 11:26

    Köpte ett par Atan igår, och det är konstigt att det säljs några andra skor överhuvudtaget. Barfortakänslan är överlägsen. Nackdelen är väl att skorna troligtvis är är lite ömtåligare än ‘vanliga’ våtskor, så om man har tänkt att gå jägarmarsch i våtskorna så är väl Atans modell inte att föredra…

    En nackdel till… Skorna har redan börjat klibba, och det efter en dags användande. (Jag spolade dessutom av dem med sötvatten när jag kom hem.) Ska nog slänga på lite talk. Köper man det på apoteket, månne?

  • usel

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 11:53

    jag kör med typ baby talk men det mesta brukar fungera med eller utan lukt

  • doc

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 22:30

    @kvabbso 489811 wrote:

    Ta kort på det och skicka in till Ernst, kan bli något inom designtrenden.

    Rosa läppstift matchar f.ö. hans silverstänk i håret fint 🙂
    http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=38631&d=1218614322

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra grepp i dojjorna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.