Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda för lättvind, barn på fördäck och skoj

  • jester

    Medlem
    26 april, 2010 vid 13:49

    Surfers hade beggade RRD EasyRider L till saluf för 1995:- igår. Kan vara nåt, kanske?

  • mangew

    Medlem
    28 april, 2010 vid 20:51

    Japp, det blir botanisering nere hos Surfers i Helgen, får se om det ger nått 🙂 Bara det inte blåser, för då hinner man ju aldrig dit..
    Men det är klart en gammal raceboard är ju alltid en gammal raceboard.

    /Magnus

  • pgvirtual

    Medlem
    29 april, 2010 vid 05:07

    När jag nämnde “raceboard” så menade jag inte att du skulle skaffa en sådan, för den passar bara bra till “cruising”. Vad jag avsåg var att moderna brädor med mjukt däck och allroundstuk, men med gener från en raceboard, kan göra många saker bra.

    Jag har ju aldrig besökt Surfers personligen, bara använt deras web tjänst, men min uppfattning är nog att de är helt fokuserade på planande vindsurfing på havet. Åtminstone deras nya centerbordsbrädor tycks alla vara i kortaste laget, dvs. ämnade för rena nybörjare snarare än “också för den mera erfarna”.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda för lättvind, barn på fördäck och skoj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.