Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda värd reparationsvärde?

  • challq

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 12:59
    Svenne;492008 wrote:
    Om det är budgeten som styr skulle jag göra som Masse säger fast i baklänges ordning, dvs det som i princip har sagts hela tiden:

    1. Fullaga själv, kör så det ryker. Du lär ändå köra sönder den igen.
    2. Investera en tusenlapp till på en nyare modell. Du lär köra sönder den också.
    3. Lämna in för lagning. Och kör tills den går sönder.

    Tack för de snabba svaren Svenne, Masse & Endy!
    Jag tror jag kör på den här taktiken ni föreslog tillsammans.
    Jag lagar alltså brädan, så bra jag kan och lägger ned hyffsat mycket tid på det, skulle det blåsa bra under lagningen kör jag bara på min andra bräda. Har ju tid nu iom att jag blev arbetslös för en kvart sedan! 😉 😀
    Sedan sparar jag ihop till en lättvinds-freeride (fanatic shark 130L hade jag tänkt mej), och hoppas att freestylebrädan håller ett tag till.
    Jag sticker och hämtar brädan hos Ulf nu lite senare.
    Tror ni förresten han (Ulf) är såpass generös att han ger mej lite tips på lagningsmetoder? Och tror ni han säljer lite “sandwich-skum” till mej?

  • challq

    Medlem
    23 augusti, 2008 vid 16:43

    Ni kunniga!
    Gå nu gärna in i min gör-det-själv-tråd och överös den med nyttiga tips som jag kan ha användning av, var gärna lite kritiska också och säg vad jag inte borde ha gjort osv.
    I slutändan kanske brädan hamnar hos Ulf ändå, för jag vill inte gärna slänga den eller nåt sånt, projektet känns lite för tufft för min del, men jag lovar att kämpa på ifall ni ger mej bra feedback! 😀

    Direktlänk till tråden: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=60233

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda värd reparationsvärde?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.