Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bris i Götet idag?

  • Bris i Götet idag?

    Publicerad av krullo på 6 juni, 2008 vid 08:51

    När jag cyklade hem från jobbet igår vid 17-tiden blåste det på rätt bra. Mätarna visade senare att det legat kring 7 m/s i flera timmar. Det var väl ingen prognos för vind igår, så jag antar att det var sjöbris. Blir det likadant idag?

    Knatte svarade 15 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • mes

    Medlem
    6 juni, 2008 vid 10:30

    @Krullo 472844 wrote:

    När jag cyklade hem från jobbet igår vid 17-tiden blåste det på rätt bra. Mätarna visade senare att det legat kring 7 m/s i flera timmar. Det var väl ingen prognos för vind igår, så jag antar att det var sjöbris. Blir det likadant idag?

    Vilka mätare??? Jag gav mig ut på Onsalahalvöns utsida när Onsalamätaren visade på mellan 5 och 6 m/s och stigande. Det blev dock inget mer än så…inte ens ikrokad en enda gång…riktigt fetebom…några byar orkade upp i 6-7 m/s timmen efter att jag givit upp men det hade inte funkat för mig ändå.
    🙁

  • krullo

    Medlem
    6 juni, 2008 vid 10:55

    Det var REAB jag kollade på. Kanske var mer i Götet.

  • callep

    Medlem
    7 juni, 2008 vid 17:29

    idag funkade det minsann

  • mes

    Medlem
    7 juni, 2008 vid 19:35

    @callep 473072 wrote:

    idag funkade det minsann

    var? hade en ny skitdag….5-6 m/s stadigt…måste kolla vad det kostar att gå med i golfklubben…

  • callep

    Medlem
    7 juni, 2008 vid 19:59

    de one n only fiskebäck

  • hakman

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 08:27

    idag går de av.

  • surfmeister

    Medlem
    8 juni, 2008 vid 10:03

    B-landa ikväll kanske?

  • Knatte

    Gäst
    8 juni, 2008 vid 12:58

    @surfmeister 473172 wrote:

    B-landa ikväll kanske?

    Lurar på att ta en sväng till Björlanda snart.. Blåser mellan 6-10 m/s på Marstrand nu och inom några timmar så borde det finnas en solid 8 + m/s vind i Björlanda väl :laugh:

  • surfmeister

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 06:13

    Fet tryck med 5.0 igår kväll i B-landa. Perfekt uppladdning inför morgondagen!

  • Knatte

    Gäst
    9 juni, 2008 vid 07:30

    @surfmeister 473352 wrote:

    Fet tryck med 5.0 igår kväll i B-landa. Perfekt uppladdning inför morgondagen!

    Japp! Det vart gött drag i går…. Jäkligt kul att testa Isonicen 87:an eftre 1.5år i malpåse. Jäklig go bräda måste jag säga 🙂

  • rasmus_w

    Medlem
    9 juni, 2008 vid 08:52

    @Knatte 473374 wrote:

    Japp! Det vart gött drag i går…. Jäkligt kul att testa Isonicen 87:an eftre 1.5år i malpåse. Jäklig go bräda måste jag säga 🙂

    Du börjar kunna köra på riktigt igen? Kul!

  • Knatte

    Gäst
    9 juni, 2008 vid 10:41

    @Rasmus_W 473406 wrote:

    Du börjar kunna köra på riktigt igen? Kul!

    Ha,ha.. Vet inte om jag kör på riktigt igen, men jag var i vattnet och fick testa på en liten bräda första gången på flera år:laugh:
    Snubblande nära 30 knop i Björlandas superchop var ju inte helt fel och jäkligt rolig….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bris i Götet idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.