Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Byta bräda eller?

  • henkelu

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 12:05

    Nobile T5 137 -10 blev d!! Får den nästa vecka!! Sjukt pepp nu!!! Hoppas bara d kommer att blåsa bra å lagom här nu så jag kan ta mig ut å pröva allt!!!!
    Vill lära mig NU!!! 🙂
    Tack för alla bra svar å tips!

  • Kjello

    Gäst
    12 juni, 2010 vid 12:45

    “Har en -08 Naish Sol 134*39,5 nu.” Nobile T5 137 -10 blev d!! , bara 3cm skillnad topmärken båda 2, hamna inte i min situation, “köpa nytt (topbrand och tro att du lättare kommer iväg), och det blir ändå inget av.
    jag tar till vindsurf när det gäller” medans pengar försvinner på kite, hoppas du får kul på nya brädan.
    Jag har bytt kites, brädor mm, till nu det teoretiskt optimala för mej, men fortsätter ändå med vindsurf.
    mitt problem; kite i förhållande till vindsurf, fördröjningen av mina reflexer (långa flexiga linor) i förhållande till direktstyrning.
    otryggt, när man vant sej i över 32 år, att känna av förändrade trycket i i byarna, på bomgreppet.
    Och att kunna millisekundsnabbt korrigera, tryck v,s, fart, hela tiden.
    Vindsurfar med slutna ögon ibland, i lättvind för extra känsla. Men satsade på kite 2004 för att ha roligare i lättvind.
    Och snart på vattnet med kite hoppas jag.
    Jag har ju just köpt mystic’s most kitespecific våtdräkt, cure crosstech 6.3. 2009 ha ha.

  • sourra

    Medlem
    12 juni, 2010 vid 17:16

    SOL-brädan har rundad outline så det är inte lika mycket yta som på en vanlig fyrkantig bräda. Skillnaden är i praktiken alltså större än bara 3 cm.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Byta bräda eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.